Eirik Helland Urke / TU Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Spektakulær 360/VR-video fra Isfjorden.Bli med ett av ytterst få operative Super Puma-helikoptre på redningstur på Svalbard Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 "360/VR" blir som å skrive "hund/katt". Enten eller. Det to er ikke like. Lenke til kommentar
J-Å Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Jeg savner informasjon om hvorfor akkurat disse Super Pumaene ikke er omfattet av flyforbudet. Lenke til kommentar
Tor R. Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Jeg savner informasjon om hvorfor akkurat disse Super Pumaene ikke er omfattet av flyforbudet. Jeg er ikke 100 % sikker, men flyforbudet ble hevet i fjor. I tillegg er det vel et skille mellom sivilt og militært bruk, og flyforbudet gjaldt den sivile delen, så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
skripis Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Jeg savner informasjon om hvorfor akkurat disse Super Pumaene ikke er omfattet av flyforbudet. 4de avsnitt: Helikoptrene fra 1991 er en tidligere modell av Super Puma, og er ikke omfattet av det pågående flyforbudet. Er i hovedsak ikke samme helikopteret. EC225 "Super Puma" som er omfattet av flyforbudet er en større maskin. Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Kjentfolk jo. Fin artikkel. Lenke til kommentar
Henning Robberstad Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Flott artikkel og flinke folk! Det burde kanskje poengteres at flere av de avanserte SAR installasjonene er utviklet og installert i Norge? :-) Lenke til kommentar
Eirik Helland Urke / TU Skrevet 12. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2017 "360/VR" blir som å skrive "hund/katt". Enten eller. Det to er ikke like. Jeg vet at det finnes mye uenighet rundt dette, men vi velger å definere 360-video som én av flere former for VR. Poenget er at videoen kan sees i VR-briller og gi en følelse av å være til stede. Anbefales, for øvrig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå