Rolfus Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei Hardware folk. Her er situasjonen: Jeg 2 harddisker i PC'en, en Maxtor 160GB og en WD 120GB, på WD disken har jeg to partisjoner C:\ og D:\ -På D:\ har jeg over 80 GB med div media, på C:\ har jeg Windows.. Plutselig (i går) når jeg skulle åpne D:\ fikk jeg beskjed av Windows om at partisjonen ikke er formatert og spør meg likefrem om jeg ønsker å gjøre det.. Noe som jeg helst ikke vil. Når jeg tok ut HD'ene for å se nærmere på dem den kvelden var de sinnsykt varme, kanskje 50+ grader bare på coveret, de ligger bare stabla oppå hverandre men nå har jeg flytta dem hver for seg.. Kan det være varmen som tok knekken på partisjonen eller noe annet? Er all data tapt? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
corax- Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Er nok varmen ja.. Har selv vært utsatt for det, hadde en maxtor 160gb og en maxtor 40gb i en shuttle. Tror C: partisjonen ble slettet 4 ganger på ei helg før jeg tok ut den ene harddisken. Etter det ble det helt greit Lenke til kommentar
Rolfus Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Jaha. Ble C:\Partisjonen borte for godt hver gang eller? Har så **** lite lyst til å måtte finne alle filene på nytt igjen.. Lenke til kommentar
corax- Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ja. C partisjonen ble slettet hver gang jeg gjorde noen "store" operasjoner. f.eks å kopiere filer. Pc´n bare restartet seg og vips så var C: borte Fant ut at det var varmerelatert, så når jeg tok vekk den ene harddisken har ikke dette skjedd igjen. Lenke til kommentar
tarantellos2 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Som sagt tidligere: Det tror helst at det er varmen. Det samme problemet skjedde med en venn også. Jeg tror veldig at du ikke kan redde disken, hvis den i det hele tatt ikke er ødelagt...??! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå