SineTwo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Har hørt litt om lcd skjermen som selges på Rema 1000 - er jo i tvil i det heletatt om jeg trenger ny skjerm eller ikke. Vel, for å være ærlig tviler jeg egentlig på om jeg trenger ny skjerm engang, men det hadde vært fint å fått en review av den? Kunne noen eventuelt ha post'a noen korte erfaringer med den eller er det ingen som har turt å gå inn i matbutikken og spørre om lcd skjerm? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 hei, for og få kvalitet må du nok ut med mer enn rema1000 pris Lenke til kommentar
albe Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvilken skjerm (merke, nummer, størrelse, pris) er det snakk om? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 vet ikke når det gjelder denne skjermen, men det er sikkert slik det pleier å være PRIS = Kvalitet Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 du henviser selv til google i siggen di da mann. Så med produktkode og/eller navn burde det finnes en test på nettet en eller annen plass i verden. Du kan jo da linke testen hit, ta det som en utfordring da Lenke til kommentar
albe Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hehe. Jeg prøvde å gå på http://www.rema1000.no/ for å se om jeg fant noe info om skjermen. Det fant jeg selvsagt ikke, men jeg ble litt imponert over web-sida (forsiden) Tøfft at et traust og stort firma lager en side med såpass enkel og kul design... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Halla SineTwo(= Skal du ha deg LCD til lan'et eller, sånn at du får sitte med de store gutta? Endret 5. desember 2003 av Strupstad Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=158852&hl=rema Lenke til kommentar
xawx Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Merker er LIFE, men den er helt lik Medison sin 15" Skal du spille en del eller bruker mye "scrolling" ville jeg kjøpt er "raskere" skjerm. Er sån passe fornøyd, men ville nok heller lagt til et par 1000 og kjøpt en Bra skjerm. Det er tross alt den delen på Data`n man bytter skjeldnest. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Halla SineTwo(=Skal du ha deg LCD til lan'et eller, sånn at du får sitte med de store gutta? Hah, har en hercules prophetview 17" og en samsung 172t - ikke kom her og si at JEG skal sitte med de store gutta men orker ikek å dra med lcd skjermen fra england, så låner vel shahin sin 17" crt Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 CRT gutta sitter nede:p hehe.. bare kødder med deg;) er du på irc nå? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) CRT gutta sitter nede:p hehe.. bare kødder med deg;) er du på irc nå? [13:25] <Chris_18> SineTwo [13:25] <Chris_18> http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1449783 hehe, sitter gjerne nede med RESTEN av arbeider klassen! Tilslutt blir det RIOT og prettyboys'ene med lcd skjermer blir skadet Neida Skulle ønske jeg hadde mulighet til å ta med lcd, men det er stress... Lcd'en (som ligger igjen i norge) går vel til brutter'n... Men ja jeg er på irc, sjekk quotene over Endret 5. desember 2003 av SineTwo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå