Fotoskrulla Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Vigra 10 mai 2017 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Helt enig,her skal det ikke kuttes, men vise landskapet i hele sin prakt. Virkelig flott dette:-) 1 Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Enig med Pande, dette var lekkert. Likte godt komposisjonen og de litt beskjedne fargene. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Han Roar kommer nok i morra med forslag om kutt, tenker jeg. Himmelen kan gjerne være slik for min del. Flott landskapsbilde! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Flott bilde av landskap, og topografi som åpenbart er med å skape vekslende vær. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2017 Helt enig,her skal det ikke kuttes, men vise landskapet i hele sin prakt. Virkelig flott dette:-) Hei Pål! Tusen takk for det! Jeg hadde egentlig pakka kamera ned i sekken igjen etter fånyttes fuglejakt, men så ser jeg plutselig dette og må stoppe og pakke det ut igjen..sånn er det bare Ha en strålende dag! Her på sunnmøre skinner solen! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2017 Enig med Pande, dette var lekkert. Likte godt komposisjonen og de litt beskjedne fargene. Tusen takk skal du ha! Det var hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2017 Han Roar kommer nok i morra med forslag om kutt, tenker jeg. Himmelen kan gjerne være slik for min del. Flott landskapsbilde! Mvh Fredrik Hei Fredrik! Han Roar må gjerne komme med sine forslag, jeg setter jo pris på det, men det er ikke alltid jeg gjør som han foreslår for det.. Takk for fin kommentar, og ha en strålende dag! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2017 Flott bilde av landskap, og topografi som åpenbart er med å skape vekslende vær. Vekslende vær er jo bare forbokstaven her på sunnmøre, en kan godt finne på å ha alle årstider på en dag her. I Oslo snør det visst i dag, men her skinner solen fra skyfri himmel! (men særlig varmt er det dog ikke..) Ha en strålende dag og tusen takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Baggrunden ligner næsten et maleri..flot med byen foran i billedet...I bor jo smukt der :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2017 Baggrunden ligner næsten et maleri..flot med byen foran i billedet...I bor jo smukt der :-) Ja, det er et meget smukt sted, men å kalle det by er vel sterkt å overdrive.. Tusen takk for kommentar! Håper du får en finfin dag! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Så lenge du bare koser deg med høy himmel og ikke blir høy på noe annet så er det vel helt ålreit. Tipper den med himmelkutt eller negativitet til sådan var mynta på meg? Muligheten for å få de enda bedre fram er vel å øke kontrasten og dempe lyset f.o.m. fjellet og opp. Tror det skal gå akkurat uten at kirketårnet blir med på moroa. Roar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Den himmelen var så fin at jeg kribler etter å få den enda tydeligere fram. Du kan gjøre som Roar sier, eller bruke dehaze funksjonen i LR. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Du har mye vakker natur å ta av, og makter å få mange gode bilder ut av det. Velkomponert bilde med "mai"-farger, Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Trenger ikke kutte, men enig med Roar og Fredrik. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2017 Så lenge du bare koser deg med høy himmel og ikke blir høy på noe annet så er det vel helt ålreit. Tipper den med himmelkutt eller negativitet til sådan var mynta på meg? Muligheten for å få de enda bedre fram er vel å øke kontrasten og dempe lyset f.o.m. fjellet og opp. Tror det skal gå akkurat uten at kirketårnet blir med på moroa. Roar Den himmelen var så fin at jeg kribler etter å få den enda tydeligere fram. Du kan gjøre som Roar sier, eller bruke dehaze funksjonen i LR. Mvh Fredrik Du har mye vakker natur å ta av, og makter å få mange gode bilder ut av det. Velkomponert bilde med "mai"-farger, Mvh Ragnar Trenger ikke kutte, men enig med Roar og Fredrik. Mvh Gunnar Heisann gutter! Da har jeg lagt ut originalen i V3, så dere ser jeg har allerede forsøkt å få mer ut av himmelen Det er ikke alltid så lett å vite når man skal stoppe, det kan fort bli litt for grovkornet. Tok meg fem minutt og laget en V2, men jeg vet ikke om det egentlig ble noe bedre? Det vi ser er faktisk en lokal snøbyge. Det fikk jeg høre etterpå av noen som bor der. Ha en fin dag og tusen takk for fine tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Flott, og malerisk, landskapsbilde. Kutt unødvendig! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2017 Flott, og malerisk, landskapsbilde. Kutt unødvendig! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg