AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Våknet og var litt rød her for et par dager siden under armen ved armhulen (derav hår, ikke kjønnshår så slapp av). Tenkte det var en kvise, men etter å ha kikket nærmere i dag så ser det ut til at det er to like prikker og de ligner ikke på kviser som jeg bruker å ha i alle fall. Er sikkert ikke noe, men greit å få noen flere øyner på det. Ikke spesielt stort. En centimeter fra bitt til bitt kanskje? Før noen spør så ja, har prøvd å klemme etter jeg tok bildet, men igjen så oppfører det seg ikke som kviser. Spør av ren nysgjerrighetHva er deres dom? Bitt eller ikke? Anonymous poster hash: 9d6a7...30e Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Hadde det vært et annet sted så hadde jeg gjettet på huggorm. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 (endret) Er det vondt? Klør det? Eventuelt hvor mye? Som han over sier, det ser veldig ut som hoggormbitt. Endret 10. mai 2017 av RRhoads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå