Gå til innhold

Hvordan "fungerer" oppbevaringsboksene på Oslo Bussterminal (Grønland)?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har behov for å oppbevare et klesskift i en kort periode mens jeg løper frem og tilbake mellom tre (!) jobbintervjuer i morgen - i Oslo. Oslo Bussterminal Grønland må jeg innom på hver tur, så tenkte å oppbevare klesskift, sminke og lignende nødvendigheter der i en periode. Så spørsmålet mitt er hvordan oppbevaringsboksene der fungerer? Vil vite dette på forhånd for å planlegge så godt som mulig.

Hvordan fungerer boksene/hvor mye koster det? Får jeg igjen pengene ved å returnere til skapet og ta ut innholdet, eller er det ikke slik det fungerer?

Takker så mye på forhånd for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ulik pris avhengig av hvor stort skap du trenger. Du betaler per 24 timer og får ingen penger igjen når du returnerer til skapet. Du betaler med kort og får utdelt en kode på en lapp som du må bruke når du skal hente tingene dine. 

Lenke til kommentar

Boksen er sånn at du betaler en fast pris, og har du først låst skapet og åpnet det igjen får du ikke låst det pånytt.

Prisen varierer etter størrelsen på boksen. Du får en kvittering med en kode på som du taster inn på panelet når du skal åpne boksen igjen. Så hvis du skal inn i samme boksen flere ganger iløpet av dagen må du betale pånytt hver gang.

Så alltid sjekk at du har med deg alt du trenger ut av skapet før du smekker igjen døra og låsen. Må du hente noe er det ny betaling.

Edit: dette er for boksene på Oslo S

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Er det noen tidsbegrensning på bruk av boksene? Altså, kan man ha dem i fjorten dager om man ønsker dette?

Lenke til kommentar

Hvis du overgår 24 timer må du betale ekstra når du taster pinkoden for å låse den opp. Får ikke låst opp før du har putta i bankkortet :)

Tror det er en viss grense, 3 uker ellernoe, så blir det låst opp uansett og tatt inn på hittegods mot et fett gebyr. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...