Gå til innhold

Lenova P2 kamera?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Lenovo P2 selv. Kameraet er helt greit i god belysning. I dårlig belysning er det en del støy i bildene dessverre. Synd at den ikke har samme kamera som moto G5 pluss, Lenovo eier jo Motorola mobil merket.

Ellers en meget god telefon med god batteridrift.

Det finnes ingen andre telefoner med like stort batteri og super amoled skjerm.

Les gjerne gsmarena sin batteritest: http://www.gsmarena.com/lenovo_p2-review-1557p3.php

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Tror egentlig LG G3 har bedre kamera. Lenovo er ikke kjent for å legge så mye vekt på kameraet i sine telefoner dessverre.

Lenke til kommentar

Da er nok G5 Plus sånn sett bedre med tanke på kamera..men er ikke 3000mah i minste laget? Har 5000mah fra ebay på min G3 hvilket jeg holder hele dagen med mitt bruk.

Tror egentlig LG G3 har bedre kamera. Lenovo er ikke kjent for å legge så mye vekt på kameraet i sine telefoner dessverre.

Ser Samsung A7 2017 er til salgs i utlandet..er det kanskje et alternaiv?

Endret av Robbansvenske
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Vet ikke åssen bruken din er, men jeg har alltid 60-70% igjen på min telefon når kvelden kommer. Og det er et helt ordinært 3000 mAh batteri i S7.

Lenke til kommentar

Har Lenovo P2 selv. Kameraet er helt greit i god belysning. I dårlig belysning er det en del støy i bildene dessverre. Synd at den ikke har samme kamera som moto G5 pluss, Lenovo eier jo Motorola mobil merket.

Les gjerne gsmarena sin batteritest: http://www.gsmarena.com/lenovo_p2-review-1557p3.php

Hei.

Hvordan er OS'et, oppleves det like snappy som på f.eks moto x play (husker at du hadde en slik) Har ennå min moto x p men den begynner å gå i oppløsning og har sett litt på denne P2.

Har sett på diverse forum at mange klager på sync problemer (lip-sync) når de ser på youtube, filmer og liknende - opplever du dette?

Lenke til kommentar

Hei.

Hvordan er OS'et, oppleves det like snappy som på f.eks moto x play (husker at du hadde en slik) Har ennå min moto x p men den begynner å gå i oppløsning og har sett litt på denne P2.

Har sett på diverse forum at mange klager på sync problemer (lip-sync) når de ser på youtube, filmer og liknende - opplever du dette?

lip-sync er fikset når du oppdaterer telefonen til android 7.0.

Med siste build er telefonen svært rask i menyer og OS'et er veldig rent. Eneste som jeg har å pirke på så langt (utenom kamera under dårlige lysforhold) er at fingeravtrykksleseren ikke fungerer hver gang, spesielt om fingeren er litt fuktig.

Lenke til kommentar

lip-sync er fikset når du oppdaterer telefonen til android 7.0.

Med siste build er telefonen svært rask i menyer og OS'et er veldig rent. Eneste som jeg har å pirke på så langt (utenom kamera under dårlige lysforhold) er at fingeravtrykksleseren ikke fungerer hver gang, spesielt om fingeren er litt fuktig.

Takker.

Hadde opprinnelig tenkt å gå for moto g5 plus - men pga "bare" 5,2" skjerm, så ble denne uaktuell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...