Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har brukt team speak 3 ganske lenge. Nå plutselig når jeg prøver å logge på en server får jeg error og "Failed to connect to server". Har prøvd de åpenbare greiene som å restarte maskinen, reinstalere team speak, brukt den greie som oppdaterer til siste version osv. Ingenting funker, og jeg kommer ikke inn på Team Speak servere. All hjelp er satt pris på.

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Få admin til å sjekke banlist.

er ikke banna fra serveren. og jeg kommer ikke inne på andre servere heller.

Hm ok, får du svar om du pinger serveren(e)? 

åpne cmd og skriv inn "ping servernavn"

Så vidt jeg kan se funket det fint. kom opp masse info jeg ikke helt skjønner. men sendt 4 packets og recieved 4 packets. så ser greit ut det ikke sant?

Lenke til kommentar

Du kan sammenligne ved å pinge diskusjon.no, men ja det burde være relativt intuitivt å forstå :p

Høres litt snodig ut, du har ikke valgt et trådløsnettverk som 'public' eller noe slikt kanskje? Sjekk windows brannmur om det ligger et unntak for Teamspeak der.

Lenke til kommentar

Du kan sammenligne ved å pinge diskusjon.no, men ja det burde være relativt intuitivt å forstå :p

Høres litt snodig ut, du har ikke valgt et trådløsnettverk som 'public' eller noe slikt kanskje? Sjekk windows brannmur om det ligger et unntak for Teamspeak der.

kan ikke skjønne at det er brannmur når jeg ikke har gjort noe med den. og team speak funka for et par dager siden. Men jeg vet ikke hvordan jeg sjekker heller :p

rediger: nettverket er offentlig skolenetverk. samme som jeg har brukt i mange år uten problemer

Endret av DuckPuck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...