Fragletrollet Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei Igår så holt jeg på med dataen. Diskene ble ganske varme, ca 50-55, kanskje noe mer. Plutselig kom det en skraplyd fra den ene disken, og maskina liksom lagga litt. Så skrudde jeg av maskina. Jeg skrudde den så på igjen, etter å ha kjølt med diskene. Men nå er det sånn at plutselig så bare stopper hele systemet opp i noen sekunder, for så plutselig å fungere fint i 3 sec, så det sammme, dette ca 5-7 ganger etterhverandre. Så fungerer systemet normalt igjen. Hva er galt? Disken er av typen WestermDigital 40 gig. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 disken min mekka skraplyd på et lan jeg var på. Var vel en gammel 40 gigger, den tok kvelden. Så hvis du kan, ta backup NÅ for å være på den sikre siden (40 gb, tror vel ikke du har kjøpt den nå nylig? eller?) Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har en kompis som hadde en tilsvarende disk WD400** den var på samme måten før timelisten ble levert inn og alt forsvant, ta backup FORT, og få inn en ny SE Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Gå inn på WD sine sider, og last ned en utility som sjekker disken din for feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå