Gå til innhold

Opel Ampera-e kan leveres i 2019. Søstermodellen Chevrolet Bolt kan du få på 12 uker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elon Musk forklarer kvifor Chevrolet ikkje vil selje meir enn ca 25-30.000 Bolt i året: http://insideevs.com/elon-musk-talks-carb-zev-credits/

Dei tener ingenting på å selje bilen i Europa. Difor kjem det berre ei symbolsk mengde for å dempe interessa for konkurrerande bilar. Bilen må seljast i USA først, og kan evt importerast brukt etter registrering i USA. Du kan like godt vente på Tesla Model 3.

Endret av Sturle S
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noe sier meg at ikke dataforbindelsen (forvarming fra mobil og sjekk av batteriprosent fra mobil osv) til bilen vil virke på denne siden av dammen (som på USA Leafene).

Hadde ikke kjøpt den amerikanske versjonen med mindre den var ekstremt nedpriset. Men det er meg.

D

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at mange velger å heller kjøpe en brukt Modell S enn å strekke seg så langt etter en Chevy/Opel som er mye mindre også. Jeg skjønner ikke helt at folk legger pengene i Opelen heller, men det er nå min personlige mening

Har du en upersonlig mening også? Denne bilen er praktisk og samme størrelse som det som selger aller mest her i landet. Den har knapt utgifter til drivstoff og en har enda en god stund uten bompenger. Tesla S koster fremdeles minst 50% mer, og da begynner det å bli mulighet for store utgifter i tillegg.

Lenke til kommentar

Elon Musk forklarer kvifor Chevrolet ikkje vil selje meir enn ca 25-30.000 Bolt i året: http://insideevs.com/elon-musk-talks-carb-zev-credits/

Dei tener ingenting på å selje bilen i Europa. Difor kjem det berre ei symbolsk mengde for å dempe interessa for konkurrerande bilar. Bilen må seljast i USA først, og kan evt importerast brukt etter registrering i USA. Du kan like godt vente på Tesla Model 3.

Det kunne jo lønne seg for dem å tenke langsiktig. Ved å etablere seg nå kan de selge mer på sikt. Men de velger å klamre seg til fossiler?

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...