Redaksjonen. Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Forhandler importerer Bolt til Norge.Opel Ampera-e kan leveres i 2019. Søstermodellen Chevrolet Bolt kan du få på 12 uker Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Finnes sikkert hav av desperate folk, husker når tesla s kom, så lå de vesentlig dyrere på finn enn å kjøpe ny. For hver niende bolt de selger så får de den tiende gratis Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 (endret) Elon Musk forklarer kvifor Chevrolet ikkje vil selje meir enn ca 25-30.000 Bolt i året: http://insideevs.com/elon-musk-talks-carb-zev-credits/ Dei tener ingenting på å selje bilen i Europa. Difor kjem det berre ei symbolsk mengde for å dempe interessa for konkurrerande bilar. Bilen må seljast i USA først, og kan evt importerast brukt etter registrering i USA. Du kan like godt vente på Tesla Model 3. Endret 10. mai 2017 av Sturle S 2 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 En ny vits fra GM. Samme visa som med EV1. Useriøst. Lenke til kommentar
Odd Solberg Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Noe sier meg at ikke dataforbindelsen (forvarming fra mobil og sjekk av batteriprosent fra mobil osv) til bilen vil virke på denne siden av dammen (som på USA Leafene). Hadde ikke kjøpt den amerikanske versjonen med mindre den var ekstremt nedpriset. Men det er meg. D Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Om bilen er satt sammen i USA så er vel tradisjonen at kvaliteten blir langt langt dårligere enn hva vi er vant med. 2 Lenke til kommentar
GLBL929D Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Her er en god analyse av situasjonen. tror ikke vi skal holde pusten. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Om bilen er satt sammen i USA så er vel tradisjonen at kvaliteten blir langt langt dårligere enn hva vi er vant med. Ingen forskjell på Bolt og Ampera-E sånn sett, begge bygges i Orion. Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Jeg vil tro at mange velger å heller kjøpe en brukt Modell S enn å strekke seg så langt etter en Chevy/Opel som er mye mindre også. Jeg skjønner ikke helt at folk legger pengene i Opelen heller, men det er nå min personlige mening Lenke til kommentar
Viggo Stenbekk Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Bolt har ikke GPS/kart i USA heller. Den bruker tlf akkurat som Ampera-e. Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg vil tro at mange velger å heller kjøpe en brukt Modell S enn å strekke seg så langt etter en Chevy/Opel som er mye mindre også. Jeg skjønner ikke helt at folk legger pengene i Opelen heller, men det er nå min personlige mening Har du en upersonlig mening også? Denne bilen er praktisk og samme størrelse som det som selger aller mest her i landet. Den har knapt utgifter til drivstoff og en har enda en god stund uten bompenger. Tesla S koster fremdeles minst 50% mer, og da begynner det å bli mulighet for store utgifter i tillegg. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Om bilen er satt sammen i USA så er vel tradisjonen at kvaliteten blir langt langt dårligere enn hva vi er vant med. Akkurat som Tesla, med andre ord 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) Elon Musk forklarer kvifor Chevrolet ikkje vil selje meir enn ca 25-30.000 Bolt i året: http://insideevs.com/elon-musk-talks-carb-zev-credits/ Dei tener ingenting på å selje bilen i Europa. Difor kjem det berre ei symbolsk mengde for å dempe interessa for konkurrerande bilar. Bilen må seljast i USA først, og kan evt importerast brukt etter registrering i USA. Du kan like godt vente på Tesla Model 3. Det kunne jo lønne seg for dem å tenke langsiktig. Ved å etablere seg nå kan de selge mer på sikt. Men de velger å klamre seg til fossiler? Endret 13. mai 2017 av hekomo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå