merterje Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg må komme med nytt innlegg angående installering av Windows 10. Jeg hadde installert den for en tid tilbaker fra W 8.1, men så oppstod det problem i Windows Update, som ikke foretok oppdatering, og det virket som den har låst seg. Men så fant jeg ut at jeg skulle oppgradere en Windows 10 en annen plass. Men det gikk ikke bra, da det hele ser annerledes ut og til og med på engelsk. Jeg prøvde så å få tilbake den gamle eller en annen Windows 10. Jeg har forsøkt 3 forskjellige typer, men uansett kommer det opp at Windows 10 allerede er installert, og da foretar den ingen endring. Så hva skal jeg gjøre eller kan gjøre ?? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Følg denne: https://support.microsoft.com/nb-no/instantanswers/4bf2674b-53b9-5fc5-7cd6-046a8eff49f2/reset-or-reinstall-windows-10 Velg og ikke beholde noe og du vil ha en fersk Windows 10. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 13. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2017 hei igjen, har ikke sett på de fleste svarene før nå, må nå har det også ordnet mye på seg på min Windows 10 versjon. Jeg har greid å oversette alt til norsk, og satt meg nøyere inni hvordan de ulike funksjonene virker. Jeg har en 2-3 problem men det kommer jeg innpå senere her. Får vel åpne ny diskusjon når det passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå