Roar Kneppen Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Natur og naturabstrakter 298 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Kunst eller ej...ligner lidt et w på stenen med hvidt..:-) Nydeligt med de 3 Annemone blomster i hjørnet af dit billede og de gule pletter på stenen som ligner små blomster trods det er mos..som jo også er meget dekorativt :-) Hilsen Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2017 Kunst eller ej...ligner lidt et w på stenen med hvidt..:-) Nydeligt med de 3 Annemone blomster i hjørnet af dit billede og de gule pletter på stenen som ligner små blomster trods det er mos..som jo også er meget dekorativt :-) Hilsen Suss Ja, det ser faktisk ut som en W. Jeg så det ikke før du skrev det. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Fargerikt og fint bilde med hvitveisen som blikkfang .... alle gode ting er tre, sies det Mvh Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Du har jo selv betraktet deg som "stein-gal" i forhold til at du gjerne gransker farger, mønster, konturer mm. i stein/fjell. Denne gang ledsaget av vakre vårblomster som kompletterer det hele. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 De tre hvitveisene gjorde bildet mer spennende. Steinen var også flott gjengitt. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Hvitveisene gjorde prikken over i'en her synes jeg. Jeg tenker også at andre utsnitt kunne blitt snasent. Gjerne ett kvadratisk ett med hvitveisene som hovedrolleinnehaver. Flott bilde dette! I lika (for å si det på romsdalsk..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg