akelbo Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Vi må vente enda litt til for å finne ut hva det er BioWare pusler med.Mass Effect-skaperens neste, mystiske spill er utsatt Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Bruker vel kjapt 1 år til for å prøve å fikse Andromeda Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg kommer til å ta livet av noen hvis de etterlater noe videre Dragon Age til den forbanna underavdelingen som lagde makkverket ME:A 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Ikke noe galt med mass effect andromeda enn animasjonene. Lenke til kommentar
Ryggskrubbern Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 De jobber vel med noe fantastisk teknologi som gjør menneskene "lifelike".. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg kommer til å ta livet av noen hvis de etterlater noe videre Dragon Age til den forbanna underavdelingen som lagde makkverket ME:A Andromeda er Tusen kvantasiliarder ganger bedre enn siste dragon age. Så det hadde bare vært bra. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Ikke noe galt med mass effect andromeda enn animasjonene. Vel det er gørr kjedlig er vel samma om igjen og om igjen makan til kjedelig spill skal man lete lenge etter! Mass Effect 3 var det siste og beste , dette er baaare kjedligt! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg kommer til å ta livet av noen hvis de etterlater noe videre Dragon Age til den forbanna underavdelingen som lagde makkverket ME:A Samme team på Dragon Age siden Origins. De holder på med noe nå, men det er ikke annonsert enda, trolig Dragon Age 4 eller hva enn tittelen blir. Lenke til kommentar
hmm..skeptisk Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Kommer aldri til å forhåndsbestille noe fra dem igjen. Dei kan være så mystisk dei vil. Nå har eg endelig lært. Bioware var kremen av kremen i gamle dager, men nå ......psst....e. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 "...spillet skal være nettbasert, som kanskje plasserer det i samme gate som The Division eller Destiny." Der datt interessen ned ett par hakk ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå