akelbo Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Den nye utgaven av Funcoms nettrollespill lanseres neste måned.Secret World Legends har fått slippdato Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Det gamle hadde det men var sinnsykt dårlig. Dette skal nok testes. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Ser fram til og teste det igjen. Har spilt igjennom historien med alle factions. Men spillet er så bra at det er verdt en ny runde 2 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Har alltid fristet å spille dette - kjenner en del som begynner å bli litt lei av ESO så kanskje jeg får lurt med meg guildet Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 TSW - Like it was ment to be? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg har alltid hatt lyst til å spille dette, men den grafikken så regelrett kjip ut, så jeg vet ikke om jeg gidder. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg har alltid hatt lyst til å spille dette, men den grafikken så regelrett kjip ut, så jeg vet ikke om jeg gidder. Om grafikken er et hinder så er det mye bra du går glipp av 3 Lenke til kommentar
Oculatus Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Hva med å re-release Anarchy Online. Det er så få SCI-FI/Fantasy spill på markedet, og Anarchy Online er et av de aller beste spillene jeg har spilt, uansett sjanger. Har brukt 6 år i det spillet, og går aldri tom for ting å gjøre! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg har alltid hatt lyst til å spille dette, men den grafikken så regelrett kjip ut, så jeg vet ikke om jeg gidder. Om grafikken er et hinder så er det mye bra du går glipp av Meget mulig, og det er jo mye jeg spiller som har dårlig grafikk og likevel får mye glede av, men denne så ... kjedelige ut. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Grafikkmessig ser ikke traileren kjempespennende ut. Der er jeg enig, men jeg skal nok gi det en liten sjanse for å se hva det har å by på. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Er ikke akuratt mange mmo som har bedre grafikk. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Alle så jo hvordan det gikk med Age of Conan når det ble sluppet. Grafikken var veldig god for når det var laget og krevde mye av maskinen for å kjøre det. Det er vel en grunn til at WoW holdt så lenge på grafikken sin for å få flere til å kunne spille det. Lenke til kommentar
KetMas Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Hva med å re-release Anarchy Online. Det er så få SCI-FI/Fantasy spill på markedet, og Anarchy Online er et av de aller beste spillene jeg har spilt, uansett sjanger. Har brukt 6 år i det spillet, og går aldri tom for ting å gjøre! Er jo bare og laste det ned på steam. Tenkte at jeg skulle begynne og teste det ut ikveld/inatt. Håper det er bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå