VRK18 Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Det sies at resultatet av valget i Frankrike vil bli 10 millioner nye migranter til Europa. Hvis det er tilfelle tror jeg vi tipper over bristepunktet og at en fredelig løsning på problemene er uunngåelig. Hva mener dere? 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Fredelig løsning er uunngåelig? Tror det blir litt hardere enn fredelig for å si det mildt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Det sies at resultatet av valget i Frankrike vil bli 10 millioner nye migranter til Europa. Hvem sier det, og hva baserer de påstanden på? Geir Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Var det ikke 1,5 millioner flyktninger bare til Norge sist dere brainiacs tok ett overslag? Bare la disse type spådommer ligge, det er ikke hold i dem og det gjør bare folk engstelige helt uberettiget. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Var det ikke 1,5 millioner flyktninger bare til Norge sist dere brainiacs tok ett overslag? Bare la disse type spådommer ligge, det er ikke hold i dem og det gjør bare folk engstelige helt uberettiget. Var vell Hylland Eriksen som ønsket dette, så den får nesten din 'side' ta på sin kappe Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Var det ikke 1,5 millioner flyktninger bare til Norge sist dere brainiacs tok ett overslag? Bare la disse type spådommer ligge, det er ikke hold i dem og det gjør bare folk engstelige helt uberettiget. Var vell Hylland Eriksen som ønsket dette, så den får nesten din 'side' ta på sin kappe Nei det var det ikke, det var en av våre kjære mørkeblå kynikere her på foumet som serverte oss dette i den store 10 000 flyktninger til Norge tråden. Ingen professorer ville ha sagt noe så idiotisk. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 30% økning i båtmigranter så langt i år. Siem Pilot og andre menneskesmuglere får det travelt i år kan det se ut som. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Var det ikke 1,5 millioner flyktninger bare til Norge sist dere brainiacs tok ett overslag? Geir 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Var vell Hylland Eriksen som ønsket dette, så den får nesten din 'side' ta på sin kappe Han sa i sin tid noe sånt. Men han ville bruke 45 år på det, så da ble det ikke "mer enn" drøyt 33000 pr år. Til sammenligning kom det tilsammen 49000 i 2015. Geir Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Var det ikke 1,5 millioner flyktninger bare til Norge sist dere brainiacs tok ett overslag? Skjermbilde 2015-12-22 kl. 18.36.52.png Geir Takk! Nice find, var redd jeg måtte begynne å bla meg igjennom den noe tunge tråden for å finne dette her nå... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) Var det ikke 1,5 millioner flyktninger bare til Norge sist dere brainiacs tok ett overslag? Bare la disse type spådommer ligge, det er ikke hold i dem og det gjør bare folk engstelige helt uberettiget. Var vell Hylland Eriksen som ønsket dette, så den får nesten din 'side' ta på sin kappe Nei det var det ikke, det var en av våre kjære mørkeblå kynikere her på foumet som serverte oss dette i den store 10 000 flyktninger til Norge tråden. Ingen professorer ville ha sagt noe så idiotisk. Joda, så lenge du er professor i sosialantropologi er alt mulig. Han ville til og med ha de fleste samlet i Osloområdet og har tidligere snakket om hvor flott det er med ghettoer. Siden du trekker frem det å spre frykt er det nok lite som er så skremmende som å se autoriteter som folk lytter til virke så virkelighetsfjerne og lite konsekvensbevisste. http://www.antropologi.info/nyheter/kopi/MB-millioninnvandring.html tom waits for alice, den 11 Mai 2017 - 14:46, sa: herzeleid, den 11 Mai 2017 - 13:28, sa: Var vell Hylland Eriksen som ønsket dette, så den får nesten din 'side' ta på sin kappe Han sa i sin tid noe sånt. Men han ville bruke 45 år på det, så da ble det ikke "mer enn" drøyt 33000 pr år. Til sammenligning kom det tilsammen 49000 i 2015. Geir Jepp. Så er vi riktig "heldige" får han viljen sin. Endret 11. mai 2017 av herzeleid Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Takk! Nice find, var redd jeg måtte begynne å bla meg igjennom den noe tunge tråden for å finne dette her nå... Jeg tok en skjermdump av den den gangen, det slo meg at man kunne få bruk for den senere... Geir 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Takk! Nice find, var redd jeg måtte begynne å bla meg igjennom den noe tunge tråden for å finne dette her nå... Jeg tok en skjermdump av den den gangen, det slo meg at man kunne få bruk for den senere... Geir Fantastisk rutinert! Lenge siden jeg har sett han godeste coffey her nå, men ingen kan vel skylde ham for å bytte nick etter den Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Det sies at resultatet av valget i Frankrike vil bli 10 millioner nye migranter til Europa. Hvis det er tilfelle tror jeg vi tipper over bristepunktet og at en fredelig løsning på problemene er uunngåelig. Hva mener dere? Jeg liker forøvrig utgangstonen her. "I`we heard" Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) Hva mener dere?Jeg mener 10 millioner ikke er nok, vi behøver mange fler immigranter til Europa. Endret 11. mai 2017 av Skatteflyktning 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå