Gå til innhold

Oppkjøring på Billingstad

Kæjbs

Anbefalte innlegg

Æææ jeg har oppkjøring i morgen på Billingstad!!

Jeg er mildt sagt helt sykt nervøs.

Kjørelæreren min spurte meg også om han kunne få sitte på om jeg fikk det såkalte "strykejernet" som sensor.

Jeg svarte med et halvkvelt ja, selvom jeg tror jeg blir enda mer nervøs av å ha kjørelærer i baksetet.

Ja, han kan jo støtte litt opp kjøringen min, men han har vel ikke noe han skulle sagt til syvende og sist. Siden jeg altså er og blir så sykt nervøs kommer det til å føles som om jeg har to sensorer i bilen til å dømme kjøringen min.

Skal se ann litt hva jeg føler i morgen, men vet ikke helt hva jeg skal si om jeg skal fortelle han at han ikke kan være med likevel. Og nå er jeg så innstilt på å få strykejernet som sensor.

Og om jeg først gjør en liten feil så henger jeg meg opp i det, og blir enda mer stresset. I tillegg kan jeg nesten ingen av sikkerhetsspørsmålene.

Jeg føler jeg kommer til å stryke!!

Noen med erfaringer eller tips til å roe nervene? Isåfall, tusen takl!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om din vurdering av eigne ferdigheiter stemmer, så er det alt for tidlig for deg å ta oppkjøyringa.

Å kunne besvare eit sikkerheitsspørsmål er minimumskompetanse.

Mitt beste råd er at du prøver å holde roa, og at du forteller sensor når du meiner du gjorde noke som er feil eller uheldig. Sensor vil uansett legge merke til slike ting.

Den virkelig store faren for å stryke er når du skal fikse på småfeil. Har du lagt deg feil i krysset så må du for all del kjøyre i den retninga som din plassering tilseier og heller finne ein plass til å snu. Og i alle fall ikkje kaste bilen over i ei ny fil utan å sjå deg for når du blir stressa av at du gjorde feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...