Gå til innhold

"Der hengern"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ydmyk takk for rosen, Gunnar:-)

Næhh! Så kult!! Grattis!! :D:thumbs:

Jeg takker på vegne av "Pande". Du vet jeg er nøye med å takke for meg uansett hvor jeg er, noe som har fulgt meg gjennom hele livet, og jeg håper jeg ikke glemmer det. Jeg fant bildet på foto.no med norsk tekst - du vet når man kommer til internasjonale Kristiansund må man bruke engelsk.

Lenke til kommentar

En ydmyk takk for rosen, Gunnar:-)

Næhh! Så kult!! Grattis!! :D:thumbs:

Jeg takker på vegne av "Pande". Du vet jeg er nøye med å takke for meg uansett hvor jeg er, noe som har fulgt meg gjennom hele livet, og jeg håper jeg ikke glemmer det. Jeg fant bildet på foto.no med norsk tekst - du vet når man kommer til internasjonale Kristiansund må man bruke engelsk.

Er helt på linje med deg, Gunnar. Takknemlighet er en god egenskap. En skal være takknemlig for både de små og store gleder i livet, men en har også lov til å vise bitterhet/sinne mot det en opplever som uretferdig.

PS Bildet har engelsk tittel stort sett overalt. Brukte norsk på dotten, fordi det var en del kritikk mot engelske titler, men det er jeg fullstendig sluttet og bry meg om:-)

Lenke til kommentar

Smørvik portrett av høy klasse vel verd å bli presentert på en utstilling. Fint du viser dette Gunnar.

Mvh Ragnar

Her er det vel jeg som får skryt, så takk skal du ha Ragnar. Jeg har dokumentasjon fra alle de kjente som var utstilt i Nordic Light huset på minnebrikken, men regner dere er lei alt maset og skrytet fra Kristiansund:-). Mvh Gunnar
Lenke til kommentar

Smørvik portrett av høy klasse vel verd å bli presentert på en utstilling. Fint du viser dette Gunnar.

Mvh Ragnar

Her er det vel jeg som får skryt, så takk skal du ha Ragnar. Jeg har dokumentasjon fra alle de kjente som var utstilt i Nordic Light huset på minnebrikken, men regner dere er lei alt maset og skrytet fra Kristiansund:-). Mvh Gunnar

Bring it on! Blir aldri lei av bilder:-)

Lenke til kommentar

Mvh Ragnar

Bring it on! Blir aldri lei av bilder:-)

Takk :-) Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Mvh Ragnar

Skryt til dere begge !

Skj

Lenke til kommentar

Mvh Ragnar

Skryt til dere begge !

Skj

Takk igjen Ragnar! Jeg har lagt til versjoner til originalbildene nå som jeg har roet litt ned. Dette har jeg gjort bare på tek.no. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...