Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva du leser er revnende likegyldig. Enhver tølper klarer da å fatte at Kina ikke er kommunistisk, selv om det er KKP som regjerer i landet.

Angående artikkelen så skal det være sagt at den er passe farget av at det er vår venn Steigan som har skrevet den, Steigan var Maoist og tullete Kina rævsleiker i sin ungdom.

Godt å se ihvertfall at Steigan ikke er særlig populær i "miljøet" lengre. Ja, han møtte vel faktisk Mao på 70-tallet, og Pol Pot med et bredt glis.

Hvor det er blitt av ham i dag? Hmm. Det kom en del frem i sommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei Gspr!

Jeg har Windows på alle maskiner, har faktisk innsatlert netscape og mozilla på noen, men det brukes ikke! Selvsagt bruker jeg også Office, da jeg ikke liker, jeg har prøvd, Open Office. Men jeg er for konkurranse

Dessutem synes jeg det er veldig synd at China ikke godkjenner privat eiedomsrett! Uff og huff!

OpenOffice er amerikansk, vet du. Primært utviklet av Sun Microsystems som i dag er på konkurens rand.

Min mening om Microsoft er temmelig klar: De har kjøpt opp mindre produkter, og gjort dem sine. DOS i 1979 - og Windows fikk de gjennom en noe underfundig avtale på begynnelsen av 80-tallet, etter at Xerox hadde gitt fra seg PARC-vindussystemet (selve pioneeren i markedet) til Steve Jobs i Apple.

Microsoft har allikvel gitt dataverdenen noe. Windows er ikke stor kunst - men siden alle bruker det, har de fått det gjennom - og rundet det i kantene - til noe brukervennlig. Systemet under dagens Windows XP er allikvel uberørt siden 1987, men tillagt en rekke bibliotek og utvidelser.

De har fått frem C#-programmeringsspråket - og det er fint. Den lever i dag i en OpenSource-utgave i form av MONO for Linux og FreeBSD.

Linux har jeg brukt siden RedHat 5.2 tilbake 1998 - og har siden holdt meg i UNIX-verdenen - både på Macintosh og i FreeBSD.

Lenge leve OpenSource!

Lenke til kommentar
Og siden denne tråden OG begynner seg off topic og mot flaming så er denne og på god vei og da vil alle som har bidratt i flaming bli advart..

og ja, dette var en advarsel.

Dette er ON-topic. Kina har vist seg som en sterk bidragsyter til det åpne marked. Så vennligst - la oss nå fortsette.

Lenke til kommentar
Du, av en lærer som slettes ikke fikk advokattrussel. Dere må ikke tro det var mye, advokaten ringte en lærer og ba henne unnskylde seg. Dette gjorde hun, og vips; saken ut av verden!

Er du omtrent det dummeste mennesket i verden?

• China er feilskrevet. Det er engelsk, og ikke norsk. På norsk går det flotte landet i øst under navnet "Kina".
  • Jeg ser du er venner av amerika-fan, en liten bortskjemt pappa-gutt og en rasist. Hvorfor er ikke du blitt bannet for lenge siden? Har faren din kjøpt opp hardware slik at du kan dumme deg selv ut, uten å få noen straff?
  • Jeg quoter signaturen din: "God bless Amerika"; Hvis det finnes noen gud, tviler jeg sterkt på at han noen gang villet velsignet USA, heller dømt landet til evig pinsel for idioti og ren skjær dummhet.
  • Når frøkenen min kalte meg for urokråke, tok jeg det som kritikk og rettet meg etter den. Det gjorde forøvrig hele skolen, da den ikke var fylt med pappa-gutter.

Det dummeste med denne tråden, er ikke at du har postet i den, men at direkte drittslengning til deg blir både politisk korrekt, og counter-off-topic.

Lenke til kommentar

Som flere andre tråder i dette foraet nå for tiden så ender denne opp med drittkasting og flaming og brudd på flere retningslinjer, og siden folk åpenbart ikke retter seg etter advarselen så blir denne og stengt.

Blir det flere poster fremover så ender opp med (rasisme, mobbing, flaming, osv) så blir det nok flere reaksjoner en bare warnings.

Hva er rasisme?

Fra ordboken:

ras|is´me -n (fra eng.) menneskesyn, politikk el. sett av holdninger som bygger på den oppfatning at visse raser er andre raser overlegne, rasefordommer.

Rasismen bygger på forestillingen om at noen raser er høyerestående, mens andre raser er laverestående.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...