ProphetSe7en Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Ser der finnes en drøss med ulike skjermbeskyttere, så lurer da på hvilke dere har god erfaring med. Trenger enkelt og greit noe som beskytter mobilen for å få riper på skjermen. Er Nillkin 9h ett greit valg? Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Hva telefon har du? Synes Panzer funker ganske bra, forskjellige varianter til de fleste telefoner. Men dette blir litt mer som et skall, og ikke "plastikk du legger over." Kjøpt på elkjøp til rett under 300kr, så om man tenker penger så er nok Nillkin billigere. Men om Nillkin ikke er noe bra så er vell 300kr en liten pris å betale for en ripefri telefon. Den Nillkin 9h så jo ganske grei ut ifra mitt øye værtfall, rimelig også. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) Har handlet nillkin på ebay til telefonene jeg har hatt og kvaliteten har vært tipptopp. Jeg kommer ikke til å handle noe dyrere eller andre merker hvertfall sålenge de har noe tilgjengelig til mobilen jeg har. Endret 11. mai 2017 av Nwader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå