MysticoN Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Kanskje ikke det beste forslaget med anonymfunksjonen. Bruk heller spoiler tag. Men.. Jeg håper at dere klarer å holde diskusjon.no gående og kanskje til og med finner noen andre å sammarbeide med. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Da tror jeg at jeg blir mer aktiv på diskusjon.no. Utrolig bra at forumet fortsetter som før. Veldig bra forum. Bedre en VGD. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Kanskje ikke det beste forslaget med anonymfunksjonen. Bruk heller spoiler tag. Tror ikke du vet hva NDA er.. 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Kanskje ikke det beste forslaget med anonymfunksjonen. Bruk heller spoiler tag. Tror ikke du vet hva NDA er.. Og jeg tror ikke du skjønner bæret heller. Å finne ut hvem som poster slikt anonymt er enkelt. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Kanskje ikke det beste forslaget med anonymfunksjonen. Bruk heller spoiler tag. Tror ikke du vet hva NDA er.. Og jeg tror ikke du skjønner bæret heller. Å finne ut hvem som poster slikt anonymt er enkelt. For hvem? Mods kanskje, men ikke oss "vanlige" folk Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Det over oss: Diskusjon.no fortsetter som før 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Kanskje ikke det beste forslaget med anonymfunksjonen. Bruk heller spoiler tag. Tror ikke du vet hva NDA er.. Og jeg tror ikke du skjønner bæret heller. Å finne ut hvem som poster slikt anonymt er enkelt. For hvem? Mods kanskje, men ikke oss "vanlige" folk For kilden til informasjonen, som vet hvem som har fått tilgang til denne og hvem som mest sannsynlig kommer til å dele den. 1 Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Hvis det ikke blir noe eget innhold/artikler som diskusjon.no kan hekte seg på så kunne man kanskje satt opp noe slags system som hentet inn linker til artikler fra andre steder, og så kunne man lest artiklene på hver enkelt side, men diskutert dem her i tillegg. Eller noe slikt. Ingen dum idé! Noe lignende som det du beskriver ble vel testet på tek.no når de kom med sitt nye design for en stund tilbake også? Mener å huske de hadde en type RSS reader som hentet tester etc. fra diverse hardware relaterte nettsider. Bare å starte opp overklokking.no igjen det kommer Venter i spenning! så vidt oppe med forum nå www.overklokking.no/forum nerdenes paradis! 4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Kanskje ikke det beste forslaget med anonymfunksjonen. Bruk heller spoiler tag. Tror ikke du vet hva NDA er.. Og jeg tror ikke du skjønner bæret heller. Å finne ut hvem som poster slikt anonymt er enkelt. For hvem?Mods kanskje, men ikke oss "vanlige" folk For kilden til informasjonen, som vet hvem som har fått tilgang til denne og hvem som mest sannsynlig kommer til å dele den. Mest sansynlig er ikke bevis på at den personen har gjort noe galt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Hvis det ikke blir noe eget innhold/artikler som diskusjon.no kan hekte seg på så kunne man kanskje satt opp noe slags system som hentet inn linker til artikler fra andre steder, og så kunne man lest artiklene på hver enkelt side, men diskutert dem her i tillegg. Eller noe slikt. Ingen dum idé! Noe lignende som det du beskriver ble vel testet på tek.no når de kom med sitt nye design for en stund tilbake også? Mener å huske de hadde en type RSS reader som hentet tester etc. fra diverse hardware relaterte nettsider. Bare å starte opp overklokking.no igjen det kommer Venter i spenning! så vidt oppe med forum nå www.overklokking.no/forum nerdenes paradis! Jeg er registrert, og klar for eventyr Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Kanskje ikke det beste forslaget med anonymfunksjonen. Bruk heller spoiler tag. Tror ikke du vet hva NDA er.. Og jeg tror ikke du skjønner bæret heller. Å finne ut hvem som poster slikt anonymt er enkelt. For hvem?Mods kanskje, men ikke oss "vanlige" folk For kilden til informasjonen, som vet hvem som har fått tilgang til denne og hvem som mest sannsynlig kommer til å dele den. Mest sansynlig er ikke bevis på at den personen har gjort noe galt Bevis eller ei så vil en mistanke føre til at personen ikke får tillitt lengre og det er jo meningsløst å offre en god avtale pga. slik tull. 1 Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Hvis det ikke blir noe eget innhold/artikler som diskusjon.no kan hekte seg på så kunne man kanskje satt opp noe slags system som hentet inn linker til artikler fra andre steder, og så kunne man lest artiklene på hver enkelt side, men diskutert dem her i tillegg. Eller noe slikt. Ingen dum idé! Noe lignende som det du beskriver ble vel testet på tek.no når de kom med sitt nye design for en stund tilbake også? Mener å huske de hadde en type RSS reader som hentet tester etc. fra diverse hardware relaterte nettsider. Bare å starte opp overklokking.no igjen det kommer Venter i spenning! så vidt oppe med forum nå www.overklokking.no/forum nerdenes paradis! Jeg er registrert, og klar for eventyr nytt hangout for oss som er glade i HW Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 For å si det slik. Noe av det jeg vet nda om er jeg så vidt jeg vet en av to nordmenn som vet. Tar ikke sjansen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 så vidt oppe med forum nå www.overklokking.no/forum nerdenes paradis! Ingen som tar det der seriøst..og bruk for pokker HTTPS når du først skal sette opp noe. Helt gratis: https://letsencrypt.org/ Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 så vidt oppe med forum nå www.overklokking.no/forum nerdenes paradis! Ingen som tar det der seriøst..og bruk for pokker HTTPS når du først skal sette opp noe. Helt gratis: https://letsencrypt.org/ Work in progress, takk for tipset. Fint om man i tillegg til å være behjelpelig dropper den noe hissige tonen i innlegget 6 Lenke til kommentar
LBe Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) Lykke til med overgangen til 4.2 Oppgraderte baatplassen.no fra ip.board 3.x til 4.1.x i begynnelsen av April. Litt av en jobb Endret 15. mai 2017 av LBe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Har dere planer om å oppgradere til nyeste versjon av ipboard? Slik som kvinneguiden og andre forumer med ipboard har? Synes det blir mye mer mobilvennlig da Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Har dere planer om å oppgradere til nyeste versjon av ipboard? Slik som kvinneguiden og andre forumer med ipboard har? Synes det blir mye mer mobilvennlig da Hei, Vi har planer om å oppgradere til IPS 4.2. Jeg håper at dette skal skje i løpet av året uten at jeg kan love noe. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 så vidt oppe med forum nå www.overklokking.no/forum nerdenes paradis! Ingen som tar det der seriøst..og bruk for pokker HTTPS når du først skal sette opp noe. Helt gratis: https://letsencrypt.org/ Work in progress, takk for tipset. Fint om man i tillegg til å være behjelpelig dropper den noe hissige tonen i innlegget Ville vel anbefalt å droppe php.bb, da det føles fryktelig gammeldags. Disse valgene burde man gå nøye igjennom før man i det hele tatt starter opp da det å endre slikt i etterkant kan bli et sant lite helvete. IP.Board som diskusjon.no bruker er jo langt bedre enn php.bb som ikke har forandret seg eller modernisert seg på en årrekke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Har dere planer om å oppgradere til nyeste versjon av ipboard? Slik som kvinneguiden og andre forumer med ipboard har? Synes det blir mye mer mobilvennlig da Hei, Vi har planer om å oppgradere til IPS 4.2. Jeg håper at dette skal skje i løpet av året uten at jeg kan love noe. Takk for svar Ser fram til det, synes de nyere versjonen er veldig mobilvennlig og enklere å bruke og komme fram til plasser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå