Gå til innhold

Diskusjon.no fortsetter som før, vi er ikke solgt til VG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke det beste forslaget med anonymfunksjonen. Bruk heller spoiler tag.

Tror ikke du vet hva NDA er..

Og jeg tror ikke du skjønner bæret heller. Å finne ut hvem som poster slikt anonymt er enkelt.

For hvem?

Mods kanskje, men ikke oss "vanlige" folk

Lenke til kommentar

Og jeg tror ikke du skjønner bæret heller. Å finne ut hvem som poster slikt anonymt er enkelt.

For hvem?

For kilden til informasjonen, som vet hvem som har fått tilgang til denne og hvem som mest sannsynlig kommer til å dele den.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det ikke blir noe eget innhold/artikler som diskusjon.no kan hekte seg på så kunne man kanskje satt opp noe slags system som hentet inn linker til artikler fra andre steder, og så kunne man lest artiklene på hver enkelt side, men diskutert dem her i tillegg.

Eller noe slikt.

Ingen dum idé! Noe lignende som det du beskriver ble vel testet på tek.no når de kom med sitt nye design for en stund tilbake også? Mener å huske de hadde en type RSS reader som hentet tester etc. fra diverse hardware relaterte nettsider.

Bare å starte opp overklokking.no igjen :)

det kommer ;)

Venter i spenning!  :ohmy:

så vidt oppe med forum nå ;)

www.overklokking.no/forum

nerdenes paradis!

• Liker 4
Lenke til kommentar

For hvem?

For kilden til informasjonen, som vet hvem som har fått tilgang til denne og hvem som mest sannsynlig kommer til å dele den.

Mest sansynlig er ikke bevis på at den personen har gjort noe galt

Lenke til kommentar

Hvis det ikke blir noe eget innhold/artikler som diskusjon.no kan hekte seg på så kunne man kanskje satt opp noe slags system som hentet inn linker til artikler fra andre steder, og så kunne man lest artiklene på hver enkelt side, men diskutert dem her i tillegg.

Eller noe slikt.

Ingen dum idé! Noe lignende som det du beskriver ble vel testet på tek.no når de kom med sitt nye design for en stund tilbake også? Mener å huske de hadde en type RSS reader som hentet tester etc. fra diverse hardware relaterte nettsider.

det kommer ;)

Venter i spenning! :ohmy:

nerdenes paradis!

Jeg er registrert, og klar for eventyr :D

Lenke til kommentar

For hvem?

Mest sansynlig er ikke bevis på at den personen har gjort noe galt

Bevis eller ei så vil en mistanke føre til at personen ikke får tillitt lengre og det er jo meningsløst å offre en god avtale pga. slik tull.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eller noe slikt.

det kommer ;)

Venter i spenning! :ohmy:

nerdenes paradis!

Jeg er registrert, og klar for eventyr :D

nytt hangout for oss som er glade i HW :D

Lenke til kommentar

nerdenes paradis!

Ingen som tar det der seriøst..og bruk for pokker HTTPS når du først skal sette opp noe. Helt gratis: https://letsencrypt.org/

Work in progress, takk for tipset. Fint om man i tillegg til å være behjelpelig dropper den noe hissige tonen i innlegget :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj

Har dere planer om å oppgradere til nyeste versjon av ipboard? Slik som kvinneguiden og andre forumer med ipboard har? Synes det blir mye mer mobilvennlig da :)

Lenke til kommentar

Har dere planer om å oppgradere til nyeste versjon av ipboard? Slik som kvinneguiden og andre forumer med ipboard har? Synes det blir mye mer mobilvennlig da :)

Hei,

Vi har planer om å oppgradere til IPS 4.2. Jeg håper at dette skal skje i løpet av året uten at jeg kan love noe. :)

Lenke til kommentar

nerdenes paradis!

Ingen som tar det der seriøst..og bruk for pokker HTTPS når du først skal sette opp noe. Helt gratis: https://letsencrypt.org/

Work in progress, takk for tipset. Fint om man i tillegg til å være behjelpelig dropper den noe hissige tonen i innlegget :)

Ville vel anbefalt å droppe php.bb, da det føles fryktelig gammeldags. Disse valgene burde man gå nøye igjennom før man i det hele tatt starter opp da det å endre slikt i etterkant kan bli et sant lite helvete. IP.Board som diskusjon.no bruker er jo langt bedre enn php.bb som ikke har forandret seg eller modernisert seg på en årrekke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj

Hei,

Vi har planer om å oppgradere til IPS 4.2. Jeg håper at dette skal skje i løpet av året uten at jeg kan love noe. :)

Takk for svar :) Ser fram til det, synes de nyere versjonen er veldig mobilvennlig og enklere å bruke og komme fram til plasser :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...