LarZen Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 (endret) Hadde egentlig bestemt meg for Razer Deathadder Chroma Elite. Men så prøvde jeg hva jeg tror var Logitech G402 Hyperion Fury og den virket å passe min hånd bedre. Er denne noe bra? Har forholdsvis små hender så selv om jeg likte Razer sin så er den litt stort kanskje. Denne ifra Logitech er jo mye billigere og lurer på om det er noe annet jeg burde se på? Det er veldig begrenset hva jeg har mulighet til å prøve her i Notodden. Så tips tas imot. Endret 9. mai 2017 av LarZen Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Logitech G402 fikk jeg krampe i hånden etter noen timer med BF1, denne vil jeg ikke anbefale! Logitech G403 Prodigy Gaming Musen er den beste av musene jeg har hatt! Får ikke noe krampe her uansett hvor lenge jeg spiller. Knall optisk sensor (PMW3366), samt meget gode taster. Brukes med svart tøy-musmatte(control). Denne G403 minner mye om Razer Deathadder i passform. Anbefales på det varmeste https://www.komplett.no/product/897885/gaming/gamingmus-tastatur/kablet-mus/logitech-g403-prodigy-gaming-mus# 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2017 Takk for tips. Da skal jeg se nærmere på den musa. Se om jeg må ta meg en kjøretur ut av byen til noen av dem større Elkjøp butikkene som har mus i utstillingen så en kan prøve. Ikke så stort utvalg her i byen enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå