Harald Brombach (digi.no) Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 «This is crazy bad.»Microsoft fjerner «verste Windows-sårbarhet i nyere tid» Lenke til kommentar
GitKenneth Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 (endret) Dette skjer vanligvis mer eller mindre automatisk, men man kan kontrollere at det faktisk har skjedd ved å følge instruksjonene på denne siden. Sårbarheten er fjernet dersom versjonsnummeret til Microsoft Malware Protection Engine er 1.1.10701.0 eller høyere. Sårbarheten er fjernet i versjon 1.1.13704.0. Versjon 1.1.13701.0 er sårbar. Kilde: Technet Endret 9. mai 2017 av GitKenneth Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2017 Dette skjer vanligvis mer eller mindre automatisk, men man kan kontrollere at det faktisk har skjedd ved å følge instruksjonene på denne siden. Sårbarheten er fjernet dersom versjonsnummeret til Microsoft Malware Protection Engine er 1.1.10701.0 eller høyere. Sårbarheten er fjernet i versjon 1.1.13704.0. Versjon 1.1.13701.0 er sårbar. Pussig, for de skriver også, under mellomtittelen "Verify that the update is installed": "For affected software, verify that the Microsoft Malware Protection Engine version is 1.1.10701.0 or later." Men det er best å være på den sikre siden, så jeg oppdaterer saken. 1 Lenke til kommentar
GitKenneth Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Dette skjer vanligvis mer eller mindre automatisk, men man kan kontrollere at det faktisk har skjedd ved å følge instruksjonene på denne siden. Sårbarheten er fjernet dersom versjonsnummeret til Microsoft Malware Protection Engine er 1.1.10701.0 eller høyere. Sårbarheten er fjernet i versjon 1.1.13704.0. Versjon 1.1.13701.0 er sårbar. Pussig, for de skriver også, under mellomtittelen "Verify that the update is installed": "For affected software, verify that the Microsoft Malware Protection Engine version is 1.1.10701.0 or later." Men det er best å være på den sikre siden, så jeg oppdaterer saken. Må være en feil. Her er min MS Defender etter oppdateringen i dag: Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2017 Må være en feil. Her er min MS Defender etter oppdateringen i dag: Samme hos meg, men for alt jeg vet kan den har blitt oppdatert flere ganger siden i går. Uansett har jeg oppdatert nummeret som er oppgitt i saken, så da kan i alle fall nye lesere forholde seg til dette. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå