allyse Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Må bare bruke Off Topic litt. Slik dere kanskje har lagt merke til har jeg vert lite aktiv på forumet det siste halve året. Nei. Jeg lå ikke i koma, men jeg har faktisk slitt med å få levert ADSL linja i 1/2 år, og da har jeg sittet på 56k modem og GRPS (!) så jeg er en meget fattig student nå. Nå sitter jeg på NGT Adsl som angivligvis skal yte 8mbit så jeg er nå en glad moderator Welcome me back boys and girls! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 vet ikke hvem du er sånn ca. men jeg ønsker deg velkommen tilbake Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 vet ikke hvem du er sånn ca. men jeg ønsker deg velkommen tilbake Veit ikke hvem legendariske allyse er. Vask munnen din gutt Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg heller vet ikke hvem du er Allyse bortsett ifra... ja, kanskje det ikke evner seg her på forumet det? Eller er det rimelig kjent utenfor IRC også hva du og visse andre driver med? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg heller vet ikke hvem du er Allyse bortsett ifra... ja, kanskje det ikke evner seg her på forumet det? Eller er det rimelig kjent utenfor IRC også hva du og visse andre driver med? Okei. Nå er det bare intern humor så hva din skitne hjerne klarer å komme på utenom det kan du bare glemme Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Du er vel kjent for dine fylleinnlegg blandt annet... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 vet ikke hvem du er sånn ca. men jeg ønsker deg velkommen tilbake Veit ikke hvem legendariske allyse er. Vask munnen din gutt så du er en legende! beklager. jeg er ganske ny i offtopic delen av forumet Lenke til kommentar