Gå til innhold

En hilsen fra Allyse

allyse

Anbefalte innlegg

Må bare bruke Off Topic litt. Slik dere kanskje har lagt merke til har jeg vert lite aktiv på forumet det siste halve året. Nei. Jeg lå ikke i koma, men jeg har faktisk slitt med å få levert ADSL linja i 1/2 år, og da har jeg sittet på 56k modem og GRPS (!) så jeg er en meget fattig student nå.

Nå sitter jeg på NGT Adsl som angivligvis skal yte 8mbit så jeg er nå en glad moderator :)

Welcome me back boys and girls! :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg heller vet ikke hvem du er Allyse bortsett ifra... ja, kanskje det ikke evner seg her på forumet det? Eller er det rimelig kjent utenfor IRC også hva du og visse andre driver med? :p

Okei. Nå er det bare intern humor så hva din skitne hjerne klarer å komme på utenom det kan du bare glemme :yes:

Lenke til kommentar

WB ;)

Igår var jeg på fylla, skulle egentlig bare ut og ta noen pils... Startet rolig hjemme, noen få pils og så endte det opp med sprit. flere B52 og noen Blitz, gitt ut når de stengte og mere husker jeg ikke.

Vi var visst en gjeng som dro hjem til meg og ja... jeg husker ikke. Voknet opp i senga mi med klærna på og buksa kneppet opp :wow: , forsovet meg til jobb og er litt halvuggen idag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...