allyse Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Må bare bruke Off Topic litt. Slik dere kanskje har lagt merke til har jeg vert lite aktiv på forumet det siste halve året. Nei. Jeg lå ikke i koma, men jeg har faktisk slitt med å få levert ADSL linja i 1/2 år, og da har jeg sittet på 56k modem og GRPS (!) så jeg er en meget fattig student nå. Nå sitter jeg på NGT Adsl som angivligvis skal yte 8mbit så jeg er nå en glad moderator Welcome me back boys and girls! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 vet ikke hvem du er sånn ca. men jeg ønsker deg velkommen tilbake Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 vet ikke hvem du er sånn ca. men jeg ønsker deg velkommen tilbake Veit ikke hvem legendariske allyse er. Vask munnen din gutt Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg heller vet ikke hvem du er Allyse bortsett ifra... ja, kanskje det ikke evner seg her på forumet det? Eller er det rimelig kjent utenfor IRC også hva du og visse andre driver med? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg heller vet ikke hvem du er Allyse bortsett ifra... ja, kanskje det ikke evner seg her på forumet det? Eller er det rimelig kjent utenfor IRC også hva du og visse andre driver med? Okei. Nå er det bare intern humor så hva din skitne hjerne klarer å komme på utenom det kan du bare glemme Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Du er vel kjent for dine fylleinnlegg blandt annet... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 vet ikke hvem du er sånn ca. men jeg ønsker deg velkommen tilbake Veit ikke hvem legendariske allyse er. Vask munnen din gutt så du er en legende! beklager. jeg er ganske ny i offtopic delen av forumet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 8mbit fra NGT høre kulere enn det egentlig er. Men bra er det. Welcome Back babe..... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 hmm..allyse...hmm...kan ikke huske deg. Sikkert derfor du var så lenge borte fra forumet. *Allyse* hmm...nei, jeg klarer ikke å huske...du må nesten fortelle litt om deg selv! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 vet ikke hvem du er sånn ca. men jeg ønsker deg velkommen tilbake Veit ikke hvem legendariske allyse er. Vask munnen din gutt Allyse er *sensurert i henhold til allyses lov* Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Allyse er *sensurert i henhold til allyses lov* des,OUT! Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Allyse er *sensurert i henhold til allyses lov* Hørtes bÆd ut... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg sa det på forumet ,men han brukte hans Moderator ting og til overtalelse til og fjerne det.. Dere misser mye ved og ikke være på #hw.no @ undernet altså Eller SO3.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 hehe. Welcome back Allyse. Skal begynne å speide på forumet på sene lørdagskvelder fra nå av . Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du er vel kjent for dine fylleinnlegg blandt annet... Ditto. "Go Aleks, go aleks!" (så det blir lan hos deg? åttemegabitt er namm ) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 WB Igår var jeg på fylla, skulle egentlig bare ut og ta noen pils... Startet rolig hjemme, noen få pils og så endte det opp med sprit. flere B52 og noen Blitz, gitt ut når de stengte og mere husker jeg ikke. Vi var visst en gjeng som dro hjem til meg og ja... jeg husker ikke. Voknet opp i senga mi med klærna på og buksa kneppet opp , forsovet meg til jobb og er litt halvuggen idag... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 welcum back du får ta plassen til ueland, han er ikke interessert i SO3 tror jeg Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Velkommen tilbake allyse. 1/2 år ventetid på NGT er da ingenting. Når jeg bestilte bare utsatte og utsatte de i over ett år, da ble jeg lei og bestilte Tele2, det kom etter 2 uker. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 *le og peke på Aleks* *mobbe* Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 *le og peke på Aleks* *mobbe* Du tør det altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå