Elgjakt Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hei, jeg lurte på om det er noen som har peil på am6 el nett? jeg har kjøpt en cpi sm 50 2008mod og orginal motoren på den hadde skjært seg så han jeg kjøpte sykkelen av hadde kjøpt en annen am6 motor og satt i og alt av det elektriske på motoren kobla han opp men når han skule koble opp fra den på motoren som lager strøm og opp i den kontakten så passa ikke de ledningen på motoren til de elnette som var på sykkelen på motoren var det en/to svart ledning med rød stripe også tror jeg det var en gul med rød strippe og to hvite og den ene hvite hadde rød stripe. og var det en rød med en annen farga stripe, poenget mitt er da at på ledningene på motoren så er de andre farger på sykelen, for på sykelen var det vanlig hvit, svart, grønn, rød så tror jeg det var en gul, skal skjekke iløpet av dagene.. greia er hvertfall at på motoren har ledningene forskjellige stripper. og vis noen kunne svart på hvorfor og hva som skal kobles til hva håper det ikke var for komplisert:) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Hvis du vet åssen moped motoren kommer fra bør det være mulig å finne koblingsskjema. Alternativt får du skru av dekselet over svinghjulet og følge ledningene til de forskjellige stedene + samkjøre det med koblingsskjema til mopeden din Lenke til kommentar
Elgjakt Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2017 Ok, men ledningene fra motoren er jo hel farga bare at de har en farga stripe, men skal jeg bare prøve og koble de etter den hel fargen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå