iMarius Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hvordan får jeg koblet canal digital på den interne tv-guiden på tv med webos 3.0 (lg oled b6v)? Jeg får bare brukt tv-guiden som følger med pvr-boksen.. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 8. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2017 Fant det ut selv.. Måtte bestille kortleser til kanalkortet som jeg putter i tven. Lenke til kommentar
radiotryne Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Sliter med samme problem på samme tv. Måtte du ha CI+ kort fra leverandøren i stedet for dekoder? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Kortleser og CI+ modul (CAM) er det samme. Hos Canal Digital bestiller du "Kortleser til IDTV". Og kort, naturligvis. IDTV betyr at TV har dekoder innebygget. Endret 5. desember 2017 av Hårek Lenke til kommentar
NULL Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Bare merk at med CAM mister man en del av funksjonaliteten man har på STB-ene - f.eks. mulighet til å starte programmer forfra, ukesarkiv, tv-arkiv etc. Ukes- og tv-arkiv finnes i appen som man f.eks. kan bruke via ATV eller Chromecast, men da med redusert bildekvalitet sammenlignet med direkte på dekoderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå