AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hei! Jeg ønsker å ta en helt vanlig helsetest, samt sjekke blodsukker. Jeg har googlet lenge nå, og har funnet en god del. Dessverre ikke innenfor mine kriterier. Jeg er student i Oslo, men har fastlege et helt annet sted i landet. Blir derfor uaktuelt å besøke fastlege, da jeg ønsker time så raskt som mulig (helst denne uken). Jeg er student, og flere av helsestasjonene jeg har funnet på nettet koster over 1000 kr for en time på 20 minutter. Så mye har jeg ikke. Jeg bor mot Lillestrøm, så jeg vil helst ha time hos en lege som befinner seg mellom Oslo sentrum og Lillestrøm. Gjør ingenting om jeg må ta litt tog videre forbi Nationaltheatret. Vet dere om et greit legesenter, med lange åpningstider, og som ikke koster så mye/har studentrabatt? Tusen takk for alle svar på forhånd! Anonymous poster hash: 1f378...550 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Skolen din har garantert en liste over slikt. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Du kan bytte fastlege til en i Oslo eller der du ønsker, eller bare oppsøke en privatpraktiserende lege. Det koster ingenting å bytte fastlege forøvrig. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Studentskipnader pleier å ha avtaler Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 https://www.sio.no/helse/lege/priser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå