Gå til innhold

kan ikke oppdattere google play tjenester.

Anbefalte innlegg

har fått en ny app men jeg kan ikke bruke den. den forteller meg at jeg må oppdattere google plat tjenester når jeg trykker på oppdater får jeg en ny bekjed om at "Godkjenning er påkrev. Du må logge deg på Google-kontoen din"

Det har jeg gjort men hva skal jeg godkjenne og hvor?

kan noen vær så snill å hjelpe meg her? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Prøv å logge på fra pc - da kan det hende du får en "riktigere" veiledning.

Logg feks. inn på gmail via pc og gå videre til din konto og se gjennom dine enheter osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg tipper at enheten må godkjennes for google-kontoen. Da bør den dukke opp under dine enheter, om ikke er noe feil. Der vil du også finne en oversikt over alle enheter som er tilsluttet kontoen, og som du kan fjerne (som feks. gamle telefoner og nettbrett).

På IOS skaper det problemer med å oppdatere apper om man har skiftet konto/har flere kontoer man bruker, sånn for å nevne noe.

Lenke til kommentar

Jeg tipper at enheten må godkjennes for google-kontoen. Da bør den dukke opp under dine enheter, om ikke er noe feil. Der vil du også finne en oversikt over alle enheter som er tilsluttet kontoen, og som du kan fjerne (som feks. gamle telefoner og nettbrett).

På IOS skaper det problemer med å oppdatere apper om man har skiftet konto/har flere kontoer man bruker, sånn for å nevne noe.

men hvor finner jeg mine enheter?

har samsung galaxy- forresten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...