EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 har fått en ny app men jeg kan ikke bruke den. den forteller meg at jeg må oppdattere google plat tjenester når jeg trykker på oppdater får jeg en ny bekjed om at "Godkjenning er påkrev. Du må logge deg på Google-kontoen din" Det har jeg gjort men hva skal jeg godkjenne og hvor? kan noen vær så snill å hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Prøv å logge på fra pc - da kan det hende du får en "riktigere" veiledning. Logg feks. inn på gmail via pc og gå videre til din konto og se gjennom dine enheter osv. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 kan ikke oppdattere google play tjenester. Yes! Sånn vil jeg også ha det! Hvordan fikk du det til? Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 10. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2017 Prøv å logge på fra pc - da kan det hende du får en "riktigere" veiledning. Logg feks. inn på gmail via pc og gå videre til din konto og se gjennom dine enheter osv. Det er jo dette som jeg gjorde men hva mener du med " se gjennom dine enheter"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg tipper at enheten må godkjennes for google-kontoen. Da bør den dukke opp under dine enheter, om ikke er noe feil. Der vil du også finne en oversikt over alle enheter som er tilsluttet kontoen, og som du kan fjerne (som feks. gamle telefoner og nettbrett). På IOS skaper det problemer med å oppdatere apper om man har skiftet konto/har flere kontoer man bruker, sånn for å nevne noe. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Jeg tipper at enheten må godkjennes for google-kontoen. Da bør den dukke opp under dine enheter, om ikke er noe feil. Der vil du også finne en oversikt over alle enheter som er tilsluttet kontoen, og som du kan fjerne (som feks. gamle telefoner og nettbrett). På IOS skaper det problemer med å oppdatere apper om man har skiftet konto/har flere kontoer man bruker, sånn for å nevne noe. men hvor finner jeg mine enheter? har samsung galaxy- forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå