sofokles Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Personlig holder jeg en knapp på ærede miss Venezuela. Go Valentina, Go ! Deltagere Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Måtte den beste vinne. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 jeg vinner ... nå ... hold kjeft! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 I mine øyne er de alle "vinnere"... des,OUT! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ingen, knus skjønnhetstyrraniet! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Miss World suger , det vil si, skjønnhetskonkurranser generellt er bare noe så forbanna overfladisk. Sier litt for mye om hvilke verdier som vektlegges i vår verden når det er blandt verdens mest sette TV-show. Lenke til kommentar
todda Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Bare det å få stille opp er en seier Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ikke for å kritisere, men en god del av de som er med er mindre pene ;D Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ville vært en skandale om ikke Irland vinner den saken. Den dama er svært pen! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) her edit : dama fra norge = dama fra danmark = dama fra frankrike = skapningen fra russland = Endret 5. desember 2003 av Jonki Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Foretrekker heller vanlige norske jenter jeg... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg lurer nå mest på hvorfor Jackie Chan er en av dommerne Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg lurer nå mest på hvorfor Jackie Chan er en av dommerne Han skal bedømme splåkkunnskapel.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 lol,- beste mannen på jobben med andre ord ;D Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 georgia var ikke så ille... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Noen av de jentene burde seriøst bestille en ekstra stor meny neste gang de er på McDonalds. Hvem som vinner bryr meg vel heller mindre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hva er vitsen med å bestille extra stor meny? De er vel så underernærte at de ikke hadde klart å spise 1/3 uansett. Bortkasta mat. Å kjøpe haugevis av mat når man nesten ikke spiser er waste of cash. Får bare renneræv. Lenke til kommentar
OuO Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) En jeg såvidt kjenner, kjenner hun norske deltageren Endret 6. desember 2003 av OuO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå