Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor skal jeg starte? Tinder?

Anbefalte innlegg

for å gjøre en lang historie kort:

jeg er en 21 år gammel mann som er fortsatt jomfru. Jeg har fått mange tilbud fra andre jenter da jeg var ivgs men jeg takket nei til alle tilbudene pga. min religiøse overbevisning, men nå droppet jeg religion så det som jeg vil er hvor kan jeg best starte med å date med tanke på at jeg er  en en amatør?

hehe det er jo litt pinlig da å være jomfur og å ha aldri hatt en kjæreste når jeg er 21 år gammel mann men jaja.

Noen har anbefalt Tinder men jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke den?

Koster den penger?

HAr noen råd?

Takk på forhånd :)

Anonymous poster hash: d5160...a7d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tinder kan jo være en start. Du kan jo prøve og se hvordan det går. Det finnes hundrevis av gratis "datingapper".

Personlig foretrekker jeg uten app. Regner med du omgås med mange folk i hverdagen. Mye hyggeligere med ansikt til ansikt, og mye lettere å finne ut hvem man liker og ikke liker bare ved å være nær

Lenke til kommentar

hehe det er jo litt pinlig da å være jomfur og å ha aldri hatt en kjæreste når jeg er 21 år gammel mann men jaja.

Anonymous poster hash: d5160...a7d

Å være 21 å jomfru er kanskje litt uvanlig i dag men skal jeg gjette tror jeg enkelte damer vi finne nettop dette interresant og litt morsomt.

Selv var jeg jomfru til jeg var 25 av samme grunn som du men du trenger alikavel ikke å føle dge flau forde.

Det ordner seg nok skal du se.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...