Kikert Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hva slags film lette du etter egentlig? Hvem i all huleste verden oppbevarer sexleketøy i filmhylla? var under senga den dagen. de mente ikke å ha det der Din seng Lenke til kommentar
fredrikG199 Skrevet 8. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2017 Hva slags film lette du etter egentlig? Hvem i all huleste verden oppbevarer sexleketøy i filmhylla? var under senga den dagen. de mente ikke å ha det der Din seng haha nei. en gammell seng på et rom som brukes til oppbevaring Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Folk har sex helt til de ikke tør lenger på grunn av risikoen for aktivitetsindusert hjerteinfarkt. De bruker verktøy. Du innser dette når du blir eldre. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hva slags film lette du etter egentlig? Hvem i all huleste verden oppbevarer sexleketøy i filmhylla? var under senga den dagen. de mente ikke å ha det der Din seng haha nei. en gammell seng på et rom som brukes til oppbevaring Det var godt å høre Du har ingen søsken eller noe da som kan ha lagt snusket under der? Har du spurt dine foreldre om funnet ditt? 1 Lenke til kommentar
fredrikG199 Skrevet 8. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2017 Hva slags film lette du etter egentlig? Hvem i all huleste verden oppbevarer sexleketøy i filmhylla? var under senga den dagen. de mente ikke å ha det der Din seng haha nei. en gammell seng på et rom som brukes til oppbevaring Det var godt å høre Du har ingen søsken eller noe da som kan ha lagt snusket under der? Har du spurt dine foreldre om funnet ditt? haha har ikke spurt dem om det nei Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) Ha tigerbalsam på dildoen og bytt ut glidemiddelet med zalo hvis du føler deg utilfreds med dine foreldres leketøy. Det skal nok vise dem Endret 8. mai 2017 av Nlklas 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 hvor ofte har foreldre egenlti sex? Minst én gang. Hahahaha! Good one! Jeg tror min krets er særdeles åpne mht til snakk om slike ting. Jeg tror samtlige av mine venner har diverse leketøy. Regner med at alle parene har det, og vet at flere av dem har. Selv har vi en stor kiste full av all slags gøy. Vi er i en alder hvor stort sett alle har barn. Så kort sagt, i min erfaring, veldig vanlig at foreldre fortsetter å kose seg selv etter at barna har satt ens seksualitet på prøve. Lenke til kommentar
KG8PJED7 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Så bra at de har det! Du synes nok tanken er ekkel forståelig nok, men selv om de er foreldrene dine er de ett vanlig par. Uten sex forsvinner det som gjør dem til kjærester, og da blir man plutselig med i en mitt vond statistikk. Lenke til kommentar
Forbannadrittonge Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Noen som har prøvd? lazylovers-pp.jpg Hvor får man kjøpt en sånn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) Ingen steder. Det er ikke et ekte produkt. Det er fra en sketsj. Endret 15. mai 2017 av L4r5 2 Lenke til kommentar
Forbannadrittonge Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Å faen. Jeg som hadde tenkt å kjøpe den! 3 Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 jeg og kjæresten min har en del leketøy ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg