fredrikG199 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 mor og far har sexleketøy fant jeg ut. Hvor normalt er dette? bla en dildo, anal ekspert og glidemiddel. Hvor normalt er dette? Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Meget vanlig med dildo. Analleketøy edr litt mindre vanlig med langt fra unormalt. Glidemiddel er "mandatory" for noen med stor penis og vanlig uansett. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 mor og far har sexleketøy fant jeg ut. Hvor normalt er dette? bla en dildo, anal ekspert og glidemiddel. Hvor normalt er dette? La meg se; 8,3 prosent av befolkningen har akkurat de tre tingene, så det må klassifiseres som unormalt. Anonymous poster hash: de765...1c8 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Det er helt normalt. Ikke at det kommer opp så ofte, men jeg tror de fleste par jeg kjenner har ett eller flere leketøy. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Tja, utifra kallenavnet ditt å dømme så er det vel noe unormalt (dersom navnet ditt er Fredrik og du er gutt). Lenke til kommentar
fredrikG199 Skrevet 8. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2017 Tja, utifra kallenavnet ditt å dømme så er det vel noe unormalt (dersom navnet ditt er Fredrik og du er gutt). sa ikke at jeg hadde det? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Mybad! Leste at de fant ut at du hadde. Tror ikke det er unormalt for foreldre i et fungerende forhold. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) Folk leser ikke første post i en tråd lenger. De bare ser en overskrift og kommenterer. Jeg kaller det Facebook-syndromet, og det er bare å venne seg til.det. Endret 8. mai 2017 av L4r5 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 mor og far har sexleketøy fant jeg ut. Hvor normalt er dette? bla en dildo, anal ekspert og glidemiddel. Hvor normalt er dette? Jeg lurer mer på hvor normalt det er å rote i foreldrenes ting og finne sexleketøyene dems. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Jeg lurer mer på hvor normalt det er å rote i foreldrenes ting og finne sexleketøyene dems.Også helt normalt. Vis meg en unge som ikke har rota i tinga til foreldra sine uten lov. Så ta dette som en lærdom: Får du unge så LÅS NED slike ting. 3 Lenke til kommentar
fredrikG199 Skrevet 8. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2017 mor og far har sexleketøy fant jeg ut. Hvor normalt er dette? bla en dildo, anal ekspert og glidemiddel. Hvor normalt er dette? Jeg lurer mer på hvor normalt det er å rote i foreldrenes ting og finne sexleketøyene dems. rotet ikke. fant d ved en tilfeldighet Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Det er vell heller uvanlig å ikke ha sexleketøy. 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 mor og far har sexleketøy fant jeg ut. Hvor normalt er dette? bla en dildo, anal ekspert og glidemiddel. Hvor normalt er dette? Jeg lurer mer på hvor normalt det er å rote i foreldrenes ting og finne sexleketøyene dems. rotet ikke. fant d ved en tilfeldighet Har funnet ting og tang jeg også, svær dildo hos bestemor Det var snoking, ikke noe tilfeldighet med i bildet. Kan du utdype tilfeldigheten din? Uansett så er det helt innafor med sexleketøy. Leketøysindustrien har sett en eksplosiv vekst de siste årene og det ser ikke ut til å gi seg med det første. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 En sommernatt var jeg og noen kompiser å vekte en kjenning midt på natta. Endte med at han kom løpende ut å begynte å slå etter oss med mora sin dildo. Surrealistisk... Det beste med det hele var at det hele ble tatt bilde av og sendt til faren (viltkamera) 4 Lenke til kommentar
fredrikG199 Skrevet 8. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2017 mor og far har sexleketøy fant jeg ut. Hvor normalt er dette? bla en dildo, anal ekspert og glidemiddel. Hvor normalt er dette? Jeg lurer mer på hvor normalt det er å rote i foreldrenes ting og finne sexleketøyene dems. rotet ikke. fant d ved en tilfeldighet Har funnet ting og tang jeg også, svær dildo hos bestemor Det var snoking, ikke noe tilfeldighet med i bildet. Kan du utdype tilfeldigheten din? Uansett så er det helt innafor med sexleketøy. Leketøysindustrien har sett en eksplosiv vekst de siste årene og det ser ikke ut til å gi seg med det første. lette etter en film også fant jeg det Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hva slags film lette du etter egentlig? Hvem i all huleste verden oppbevarer sexleketøy i filmhylla? Lenke til kommentar
fredrikG199 Skrevet 8. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2017 hvor ofte har foreldre egenlti sex? Lenke til kommentar
fredrikG199 Skrevet 8. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2017 Hva slags film lette du etter egentlig? Hvem i all huleste verden oppbevarer sexleketøy i filmhylla? var under senga den dagen. de mente ikke å ha det der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 hvor ofte har foreldre egenlti sex?Hvor langt er et tau? 3 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 hvor ofte har foreldre egenlti sex? Minst én gang. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg