obese Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hva sier man til ei dame som er psyko? hvordan får man henne til å gå vekk? er å dø det eneste alternativet? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kakk hun i hodet med en appelsin.. 1 Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nå som clementiner er så billige før jul kan du like gjerne bruke det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ka ikke du forklare mer... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det beste er nok og si minst mulig eller ingenting. Da går hun lei. Du kan jo også blande inn en tredjeperson... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du får bli psyco selv og kose deg i hennes selskap. Lenke til kommentar
kag Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg ville ha ignorert personen. Det burde, by all logic considered, fungere. "Du må passe deg for damene for de kommer for å ta deg!" - Kaninkoker Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Har samme problemet for tiden. I fredrik Skavlan sist fredag var det en som beskrev hvordan psykopater var, og da gikk det opp for meg at det er det hun er. Jeg har stukket av og prøver blokkere alt, men det er litt plagsomt når du blir truet og hun får venninner til å ringe og true meg på livet hvis jeg ikke gir opp alt over til henne. Vanligvis ville jeg ikke tatt no sånt alvorlig, men med hun er det noe annet. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Skubb henne utfor et stup, eller spis henne. Da er du kvitt henne. Eller prøv å gi henne en klar beskjed, kanskje? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tja.. Jeg har jo prøvd og tafse på folk som har plaget meg jeg.. De stoppet med en gang ,men det var jo ingen av det motsatte kjønn.. Kanskje det har noe med saken og gjøre.. Tja.. Har hatt endel damer som heller ikke liker at jeg tafser ,menmen.. Det virker for meg iallefall.. Lenke til kommentar
obese Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Har samme problemet for tiden.I fredrik Skavlan sist fredag var det en som beskrev hvordan psykopater var, og da gikk det opp for meg at det er det hun er. Jeg har stukket av og prøver blokkere alt, men det er litt plagsomt når du blir truet og hun får venninner til å ringe og true meg på livet hvis jeg ikke gir opp alt over til henne. Vanligvis ville jeg ikke tatt no sånt alvorlig, men med hun er det noe annet. kødder du!?!??! jeg så samme programmet og tenkte det samme!!!!!! ****** det var sykt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Nei det er tilfelle Er egentlig ikke redd og er ganske rolig, det er bare plagsomt . Når det dame er det ikke godt å vite hva man skal finne på. Kunne ikke fått meg til å gjøre henne noe heller Tror det beste er å bare ignorere for fulle mugger så går det vel over Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tja, har hatt med en psykogutt også. Møtte han på en fest, fant ut at han var helt syk i hodet, snakket om selvmord hele tiden, så jeg slettet nummeret hans, blokket han fra msn og trodde jeg aldri skulle få noe mer med han å gjøre. Men en dag ringte han på døra. Jeg ble jo skikkelig redd, men det eneste han gjorde var å sitte og GRÅTE i sofaen min. Har ikke turt å ignorere han siden. Tips mottas med takk... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tydeligvis så trenger han hjelp. Hadde jeg vært i dine sko ville jeg snakket med ham om hva det nå enn er som plager ham. Det værste du kan gjøre er å ignorere ham. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det er verre med folk som vil ta livet av seg selv enn folk som vil ta livet av deg. Folk som snakker om å ta livet av seg trenger alltid hjelp, særlig noen som kan lytte til dem. Men de spiser deg opp etterhvert. Det beste er å få dem til å søke profesjonell hjelp. BUP (barne og ungdomspsykiatrisk) har noen gode folk. Ellers finnes det vel flere kontakttelefoner? Desverre er hjelpeapparatet overbelastet... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 ang. dama.. hvis du ikke er redd for å bli anmeldt eller noe, så kan du jo bare prøve å dra av henne alle klærne... INGEN som liker det!! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Der er jeg ikke enig. Har selv vært i veldig depressive perioder, og har streifet selvmordstanken, og de som virkelig VIL begå selvmord, forteller det ikke til noen. Tror han har mer oppmerksomhetsbehov. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Folk med som sliter i den siste fasen av sine selvmordstanker blir gjerne innesluttet, isolerer seg selv fra omverden mest mulig. Levende spøkelser så og si... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Der er jeg ikke enig. Har selv vært i veldig depressive perioder, og har streifet selvmordstanken, og de som virkelig VIL begå selvmord, forteller det ikke til noen. Tror han har mer oppmerksomhetsbehov. Enig, skulle akkurat til å skrive noe lignende. Hadde en (slags) kamerat som ikke gjorde annet enn å gå rundt å sutre og snakke om hvor fælt han hadde det og ville begå selvmord. Han dimmet militeret på de greiene der også. Sanneheten er at han er en rektig mammadalt som aldri vil gjøre et håndtak for andre, bare bli dullet med selv. Han kan knapt spise noe som ikke mora hans har laget engang. Det var hans måte å få det som han ville på Han hadde ikke begått selvmord om det sprakk. Han har selv sagt at han er paranoiker og han har nok psykopatiske trekk også. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Der er jeg ikke enig. Har selv vært i veldig depressive perioder, og har streifet selvmordstanken, og de som virkelig VIL begå selvmord, forteller det ikke til noen. Tror han har mer oppmerksomhetsbehov. Er uenig med deg der , snakker noen om selvmord skal man alltid ta det alvorlig . Er saa mange variabler at man ikke skal generalisere naar det kommer til slikt ( ikke det at man skal generalisere i det hele tatt da ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå