Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Gwent er blitt dypere, råere og bedre.SNIKTITT: Gwent: The Witcher Card Game Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Vet ikke om jeg er helt enig i at gwent er så dypt i witcher 3, så bra de gjør det mer komplisert. Ellers kan man ikke spille skellige i witcher 3 også? Man må bare ha expansion for å få det til? AtW 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Ellers kan man ikke spille skellige i witcher 3 også? Man må bare ha expansion for å få det til? Korrekt, Skellige faksjonen blir introdusert i blood and wine expansionen Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Ellers kan man ikke spille skellige i witcher 3 også? Man må bare ha expansion for å få det til? Korrekt, Skellige faksjonen blir introdusert i blood and wine expansionen Takk! Vi rettet feilen nå. 1 Lenke til kommentar
erklingen Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Begynte med Gwent (standalone) nå som mitt første kortspill. Og jeg er helt hekta, lett å komme inn i. Mange muligheter for å bygge og veldig levedyktig f2p. Jeg har aldri betalt noe for spillet og jeg har iløpet av kort tid fått ett dekk som er konkuransedyktig, med alle de legendaries eg skulle ønske. Må og nevne at VELDIG mye av morroa lå i det å få nye kort i starten, bytte ut stadig og prøve å forbedre, ikke bare kopiere noen andre sin build på nettet. Har nå 2 viable decks som jeg bruker og variasjonen og interaksjonen er herlig, det er enda mange decks og builds jeg ikke har prøvd enda, så jeg har mye morro forran meg enda! 9/10 1 Lenke til kommentar
olympic Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Definitivt et spill jeg vil anbefale! Begynte å spille Gwent i september i fjor og det er virkelig gøy å se hvordan spillet blir stadig mer komplekst og balansert. Cdpr gir ikke ut spill før de vet at det er gull. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå