Gå til innhold

Folk som stemte for Marine Le Pen i Frankrike.


Anbefalte innlegg

I de nettsamfunnene jeg har observert så kommer rasismen stort sett ikke frem før frustrasjonen og sinnet kommer. Det som gjør meg engstelig for bevegelser som Trump og Le Pen er hvordan resultatet vil bli om det koker over.

 

Og dersom/når mange flere skal konkurrere om de samme jobbene, risikere å blir satt under et strengere NAV, og "jobb" er 90 prosent en "sosial varmestue" og bare 10 prosent meningsfull verdiskaping?  Hva da? Man ansetter vel ikke en fremmedkulturell som sin nærmeste kollega og som en skal leve som i et kollektiv sammen med - spesielt dersom man ikke lett kan skifte til ny jobb fordi slikt ikke er tilgjengelig? 

 

"Arbeidslinja" kan bli morsom :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frankrike var allerede fortapt før dette valget, samme med sverige. Situasjonen er ikke reversibel i disse 2 landene.

 

Det er nettopp det som gjør kulturblanding til en meget risikabel øvelse.

Man kan ikke sende "hjem igjen" folk som har etablert seg, når man ser at det ikke funker overhodet!

Da er man stuck, og må drive brannslukking inn i evigheten.

For å lære av andre lands feil går jo ikke an. Dette skal jo vi klare bedre sant? For vi er jo så snille?  :)

Dumsnille ja. Mest dum.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Le Pen. Den økonomiske politikken hennes er veldig venstrevridd. Men globalisten Macron er enda verre sett under ett. 

 

VI trenger dog ikke bry oss så veldig. Frankrike får nå det de fortjener. Jeg håper egentlig hele landet går til helvete så raskt som mulig, slik at andre land kan se hva som venter dem hvis de følger samme kurs. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å, jeg trodde allerede det hadde gått rett til helvete "slik som med Sverige" jeg. Men det er håp altså, godt å høre at dommedag ble litt utsatt igjen ;)

 

Det har gått til helvete. De hadde en mulighet til å krabbe seg ut av helvete, men nå ble porten lukket. Au revoir, France. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du ser bort ifra full atomkrig med påfølgende atom-vinter så, den kommer nok ganske brått og uforberedt. Det er altså en reell fare for å på få uker kunne ødelegge livsgrunnlaget vårt. Heldigvis har vi (om vi ser bort ifra Trump...) bare en statsleder i hele verden som ikke virker til å ha forstått helt alvoret, den guddommelige solkeiseren nede i Korea. Vi får håpe og tro at verden har fått bukt med ham før det smeller derifra.

Lenke til kommentar

Om du ser bort ifra full atomkrig med påfølgende atom-vinter så, den kommer nok ganske brått og uforberedt. Det er altså en reell fare for å på få uker kunne ødelegge livsgrunnlaget vårt. Heldigvis har vi (om vi ser bort ifra Trump...) bare en statsleder i hele verden som ikke virker til å ha forstått helt alvoret, den guddommelige solkeiseren nede i Korea. Vi får håpe og tro at verden har fått bukt med ham før det smeller derifra.

 

Atomkrig skjer ikke ut av det blå. Hvis vi kommer så langt så har vi allerede sunket svært dypt ned i mørket over lang tid. 

Lenke til kommentar

 

Om du ser bort ifra full atomkrig med påfølgende atom-vinter så, den kommer nok ganske brått og uforberedt. Det er altså en reell fare for å på få uker kunne ødelegge livsgrunnlaget vårt. Heldigvis har vi (om vi ser bort ifra Trump...) bare en statsleder i hele verden som ikke virker til å ha forstått helt alvoret, den guddommelige solkeiseren nede i Korea. Vi får håpe og tro at verden har fått bukt med ham før det smeller derifra.

 

Atomkrig skjer ikke ut av det blå. Hvis vi kommer så langt så har vi allerede sunket svært dypt ned i mørket over lang tid. 

 

Men etniske borgerkriger kan skje et hvert øyeblikk. /s

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...