Nians Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hei Har kjøpt meg en Sennheiser Game Zero headsett men føle at jeg ikke får alt ut av headsettet når det kommer til lyd. Noen som har noen forslag på hvilket driver program som passer til dette headsettet? Takk for svar Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Skal du få noe som helst mer ut av et headset så hjelper det ikke å ty til software. Du må da skaffe deg en DAC Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Nå vet jeg ikke med dette headsettet, men alt som har noe med Game i navnet sitt bruker å ha ganske elendig lyd. Burde gå for f.eks Beyerdynamics dt770 PRO som er i ca samme prisklasse om du vil ha god lyd. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Har dette headsettet selv. Er helt ok lyd i. Hadde tidligere en forsterker tilkoblet (en gammel technics stereo forsterker) og det ble mere futt i de uten tvil. Har ikke plass til dette nå så kjører for øyeblikket direkte fra HK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå