Lami Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) Vel, nå må vi ikke ta sorgene på forskudd. Selv om VG er forferdelig nettavis, med store clickbait overskrifter av stikkord, så er det ikke sikkert det blir slik på Tek.no. Så vi får heller avvente til oppkjøpet er gjort og alt er på plass, før vi stikker fra Tek.no og diskusjon.no. Jeg skal i hvertfall vente. Har lagt igjen for mye tid her for at jeg skal stikke før det blir å se hvordan Tek.no blir. Diskusjon.no skal holde seg slik det er, så det er noe godt. Endret 8. mai 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 ...og der gikk bokmerket på hurtiglinja vekk 5 Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Kanskje en crowdfunded gjennomlivning av gamle hardware.no hadde vært en reddning? Begynne på nytt med blanke ark, og ha ett sterkere fokus på nerdete hardware artikkler. Det må være lov å drømme... 5 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hadde VG prøvd å integere forumet hadde de merket at det litt forskjellige folk fra det de er vant med. Det er jo en god ting om VG får opp kvalitetsnivået med stoff fra TEK. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Ja det har gått brått nedover her de siste årene. Savner HW og foto-delen før dette ble slått sammen og stort sett bare synsere som har skrevet artikler. 2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Omg nooooo! Dette blir garantert nedtur. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Ja det har gått brått nedover her de siste årene. Savner HW og foto-delen før dette ble slått sammen og stort sett bare synsere som har skrevet artikler.Den tidligere redaktøren i Akam, Aetius, har faktisk sammen med et par andre gamle travere laget en erstatning for Akam. Sjekk ut F32.no. Den er drevet på fritidsbasis ved siden av deres vanlige jobb, så dessverre er det ikke akkurat daglige oppdateringer. Kvaliteten på artiklene er gode da. 9 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Etter VG tar over må man vel logge seg inn og poste med fullt navn på facebook kontoen sin... vent og se... Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Og kva vart salsprisen? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Etter VG tar over må man vel logge seg inn og poste med fullt navn på facebook kontoen sin... vent og se...Diskusjon.no blir ikke solgt. Diskusjon.no vil ikke lenger fungere som kommentarfelt for artiklene på Tek.no. Så, ja, du må nok over på VGs elenedige platform. 3 Lenke til kommentar
Soles Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Kanskje en crowdfunded gjennomlivning av gamle hardware.no hadde vært en reddning? Begynne på nytt med blanke ark, og ha ett sterkere fokus på nerdete hardware artikkler. Det må være lov å drømme... man kan sikkert starte noe sånt på reddit "Oldshool Hardware.no". Jeg for min del, bruker stadig mer reddit fremfor tek/gamer. er så lei av telefoner og copy & paste artikler. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Står klart og tydelig at samme folka skal skrive, og driften fortsetter som før, berre med nye eigere. Du tror virkelig at det ikke er relevant hvem som eier tjenesten? Jeg kan garantere deg at dette bare er første skritt mot en total omveltning. For eksempel vil de sikkert finne ut at det må kuttes kostnader. Og så finner de ut at det ikke gir nok inntekter. Og så skjer det andre ting og plutselig er hele greia borte eller ugjenkjennelig. 3 Lenke til kommentar
summa Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Vil prisguide.no følge med over? 3 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Må vel ha VG+ for å lese nyheter om kongefamilien og kjendiser her snart da. Heldigvis finnes det gode utenlandske tek sider. Og GODE har vært borte herfra alt for lenge... Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Forumet kommer jeg nok til å savne mest... Mega trist. RIP... 1 Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Jaja.. så lenge ikke dere også begynner å klippe og lime fra Buzzfeed osv. Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Jeg frykter dette blir en katastrofe. Vg er noe man til nød går innom på grunn av all reklame dritten. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Forumet kommer jeg nok til å savne mest... Mega trist. RIP... Forumet skal jo verken legges ned eller er med på salget, så hvorfor forlate det? Lenke til kommentar
trondmm Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Skal bli spennende å se hvordan dette går. Jeg tror egentlig at tek.no har godt av å få en eier som har et større fokus på forbrukerstoff enn det TU har. Om VG er den rette eieren gjenstår å se. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå