Eldrach Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Crap, Tabloid hardware fremover altså...."Derfor kjøper vi Lenovo over Hp-> click me, clickbait" "Dette er passordene alle bruker" oh yes 2 Lenke til kommentar
Mulder Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Disse IT-avisene kjøpes og selges frem og tilbake over en lav sko Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) Huff, a bad feeling, fikk jeg nå! RIP "hardware.no" :-( Beklager for negativ holdning, tek.no. RIP diskusjon.no. Sensuriveren er stor hos de inkompetente norske journalister. Edit: Diskusjon.no vil vist skilles ut ja... Endret 8. mai 2017 av hekomo Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Synes det blir for mye rot med face. Disqus ville ha blitt bedre. Disqus er jo et forferdelig kommentarsystem. Blir bare en endeløs liste med virvar. Men bedre enn Facebook, det er nå helt sikkert. Men dedikert IP.Board forum ala Diskusjon.no er utvilsomt å foretrekke. 8 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Huff, a bad feeling, fikk jeg nå! RIP "hardware.no" :-( Beklager for negativ holdning, tek.no. RIP diskusjon.no. Sensuriveren er stor hos de inkompetente norske journalister. Edit: Diskusjon.no vil vist skilles ut ja... Hei, Diskusjon.no blir ikke skilt ut. Vi fortsetter som før. Det er Tek.no som blir skilt ut på grunn av oppkjøpet. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Der gikk forresten adblock tilbake på tek.no. 7 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 At diskusjon.no forumet er knyttet opp mot Tek er den eneste grunnen til at jeg leser her. Da diskusjonene under sakene ofte gir et bedre bilde og forståelse av saken. Med vg sitt forum blir alt til drit. Det er fyllt til randen av troll og "folk" som starter setninger med 'jeg er ikke rasist, men'.. Ja, jeg ser ganske mørkt på at forumet og tek deles, VG fungerer ikke mtp dikusjoner. AtW 2 Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Teite ordspillsoverskrifter på vei...! 1 Lenke til kommentar
taleg Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Denne nyheten gjorde meg engstelig og trist, så jeg ønsker hjertelig at det ikke er sant. Og er det sant så håper jeg inderlig at sensasjon reportasjene, bloatware artiklene, politiske aktiv og alt annet dritt vg blir lasset ned med ikke kommer til å infisere tek.no Men på sikt er jeg rimelig sikker på at det vil bety døden for det jeg elsker med tek.no, Dog jeg har blitt overrasket en gang i ny og ne, så alt håp er ikke ute ennå. 2 Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Kanskje bra, kanskje dårlig. Men det er definitivt over om det kommer med mer clickbait-artikkler på Tek.no. Det er lite journalistisk integritet å finne på VG.no iallfall. 2 Lenke til kommentar
Eirik Blodøks Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Kvifor gidder folk å kommentere når dei ikkje leser artikkelen? "rip" "mister kredibilitet" "sensasjonsoverskrifter". Står klart og tydelig at samme folka skal skrive, og driften fortsetter som før, berre med nye eigere. Skjerp dere folkens. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vannlinjen Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) Kvifor gidder folk å kommentere når dei ikkje leser artikkelen? "rip" "mister kredibilitet" "sensasjonsoverskrifter". Står klart og tydelig at samme folka skal skrive, og driften fortsetter som før, berre med nye eigere. Skjerp dere folkens. Fortsetter jo ikke som før når de skal fjerne dagens forumløsning, blant annet. Greit at du ikke bryr deg, men det kan det hende at det er andre som gjør. Endret 8. mai 2017 av Vannlinjen 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Malvado Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 Det er flere problemer med Tek sitt salg : *Mange av de gode diskusjonene som vi faktisk har og som baserer seg på gode artikler ( eller ikke så gode ) forsvinner. *Mange av oss hardbarka hardware entusiaster som har hele tiden ønsket seg et sterkere og bedre tek med kraftigere og mer omfattende artikler, bedre diskusjoner og tilbakemeldinger der artikelforfatter kan være med og fortsette med å utvikle hva han/hun har skrevet forsvinner nå. *Vi må nå begynne å leve med VG sin utrolig irriterende form for "journalistikk" om vi skal kalle det noe, for sannheten er jo at det er få journalister og langt mer bruk av de store "mediene" som kommer fra statene og langt mer "resirkulering" av artikler med elendig oversettelser og svært lite tilpassing til det Norske språket eller meninger. Så det store spørsmålet til slutt blir jo om forumet vil ha livets rett når man fjerner Tek sine artikler, for meg personlig har diskusjonen rundt teknologien som anmeldes i artiklene og den videre utviklingen i selve forumet vært viktig, jeg har funnet andre plasser hvor jeg nå bidrar og skriver litt med jevne mellomrom, men savner selvsagt glanstidene til hardware.no og diskusjon som var rundt 2005 - 2009 hvor aktiviteten og kvaliteten på både det som ble anmeldt og diskutert holdt et bra nivå. 15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Henger meg på trenden. En katastrofe for tek.no. VG har tapt seg grådig de siste 5 årene, dog tek også. Jeg håper og tror VGs satsing går dukken. Unner Shcibsted ingenting. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Tror dette er spikeren i kista for min del. Beveger meg over på reddit istedet for å være her inne. Det var morro så lenge det varte. 7 Lenke til kommentar
logosyn Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Au da...får håpe tek.no opprettholder samme standarden, VG som avis og nettsted sluttet jeg å forholde meg til for flere år siden. For mye fake news... 3 Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hvis dette betyr STORE overskrifter og artikler som fullstendig mangler innhold, så forsvinner jeg definitivt! Og jeg er betalende medlem her. 4 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Det eneste positive VG kan tjene på dette er om de adopterer den fantastisk responsive nettsiden til tek.no i tillegg til designet. VGs nettsider ser fortsatt ut som om det ble spyttet ut på 90-tallet og oppfører seg slik også. Synd at dette skulle være skjebnen til tek.no, men det var den veien det gikk lenge. Uten diskusjon.no til tek.nos artikler så vil engasjementet rett og slett dø og vi vil få noe lignende diskusjonsformen til itavisen.no eller dinside.no, uffameg, grøsser bare av å tenke på det. 4 Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Usj å fysj, dette er en spiker i kista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå