Populært innlegg Voosj Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 Kommer dette til å bety samme forferdelige annonsesystem? 30 sekunder annonser til 5 sekunders videoklipp osv. 111 Lenke til kommentar
Populært innlegg njawl Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 rip 93 Lenke til kommentar
Populært innlegg -Night- Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 Der mistet dere mye kredibilitet og er på nivå med itavisen 73 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kikert Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 "Nå skal vi løfte journalistikken på dette området til et helt nytt nivå" Løfte til et nytt nivå? Tek.no har jo bare gått nedover de siste årene med mer og mer rykter og klickbait. Hvis de skal løfte den trenden til et nytt nivå så, ja... 64 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 Plutselig skjønner jeg alle de teite sensasjonsoverskriftene. Det har vært en innsalgsstrategi! Får dette noen påvirkning på forumet? 37 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alte-to Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 Huff, a bad feeling, fikk jeg nå! RIP "hardware.no" :-( Beklager for negativ holdning, tek.no. 37 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zepticon Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 RIP 26 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mauro Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 Kommer dette til å bety samme forferdelige annonsesystem? 30 sekunder annonser til 5 sekunders videoklipp osv. Håper virkelig ikke det, siden det er hovedgrunnen til at jeg sluttet å lese VG. 29 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 "Nå skal vi løfte journalistikken på dette området til et helt nytt nivå" Løfte til et nytt nivå? Tek.no har jo bare gått nedover de siste årene med mer og mer rykter og klickbait. Hvis de skal løfte den trenden til et nytt nivå så, ja... VG skal løfte, mens tek.no skal fortsette som før i følge artikkelen. Tolk det som du vil. 22 Lenke til kommentar
Populært innlegg Intox Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 Tenkte det samme angående annonser, også må vi sikkert betale for å lese 90% av nyhetene eller testene. RIP indeed, kan bare fjerne bookmarket med engang. 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg Heffa84 Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 Jeg har lenge boikottet VG da jeg mener de er den fremste kilden til fordumming av befolkningen, og med dette registrerer jeg dessverre at boikotten også må utvides til tek og dets undersider. Takk for følget! 52 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheKims Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 Må vel ha VG+ for å lese nyheter om kongefamilien og kjendiser her snart da. Heldigvis finnes det gode utenlandske tek sider. 18 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kikert Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 "Nå skal vi løfte journalistikken på dette området til et helt nytt nivå" Løfte til et nytt nivå? Tek.no har jo bare gått nedover de siste årene med mer og mer rykter og klickbait. Hvis de skal løfte den trenden til et nytt nivå så, ja... VG skal løfte, mens tek.no skal fortsette som før i følge artikkelen. Tolk det som du vil. Tek vil forandre seg med VG i ryggen, det kommer ikke til å skje at VG ikke vil påvirke Tek mener nå jeg. Problemet mitt er at Tek hadde mer med teknologi å gjøre tidligere, det var snakk om bredde istedenfor å nesten utelukkende handle om mobiler og mobiltilbehør. Jeg savner tiden der det faktisk var en fin balansegang mellom alle ting i hardwareverden, altså litt mer PC relatert innhold. Nå kan man jo si at mobiler er PC'er, men jeg regner med at folk forstår hva jeg mener. Selv om det stort sett er mer gjennomgående og bedre tester på utenlandske sider så satt jeg pris på testene til HW.no og Tek.no skulle jo ta over stafettpinnen, altså bli slå dem sammen og fortsette med innholdet som var på HW.no. Det var fint å lese litt på norsk også. Jeg forstår godt at det er et mindre publikum i Norge og at det kanskje ikke er økonomisk bærekraftig å teste enkeltkomponenter, men jeg vil alikevel ha mer enn bare GPU-tester. Men men, de fleste "datanerder" kan jo engelsk så det er kanskje ikke et stort tap 17 Lenke til kommentar
paroa Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Der mistet dere mye kredibilitet og er på nivå med itavisen It-avisen har jo vært bedre en tek i det siste, så det er uansett bedre enn idag. 7 Lenke til kommentar
hinberg Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Jeg har vært en trofast leser og bruker av hardware i en årrekke, dette tenker jeg nærmer seg slutten. Jeg hater VG sin aggressive reklame tortur og holder meg selvfølgelig langt unna den. Det finnes heldigvis alternativ til hardware.no, Men synes det er trist og måtte gi slipp på ett godt forum jeg har kost meg masse med. 9 Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hva skjer med forumene? vgd + diskusjon.no = sant? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg rosetta stoned Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 Først og fremst, lol. Så, blir det noe større forskjell da? VG har jo kjørt tek-saker i årevis, også før tu-oppkjøpet. Håper bare dere beholder diskusjon.no for kommentarer da, så vi slipper å velte oss i vgkommentarfeltet og bli syko alle sammen slik som de som er der enda. Og hvis jeg må gå over til VG+, så kan dere reise til Helheim og bli der. 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg TSP Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 Hva skjer med forumene? vgd + diskusjon.no = sant? Hei, VG har ikke kjøpt forumet/Diskusjon.no. Tek.no vil nok i løpet av det neste halvåret bevege seg bort fra å bruke Diskusjon.no til kommentarer, når Schibsted flytter Tek.no over til sitt publiseringssystem. 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Arnt0r Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) noen som vil starte en ny "hw.no"? Ta tilbake fokuset på datakomponenter? Hadde vært digg for oss som er nostalgiske, og tenker tilbake til de "gode, gamle tider" ? Personlig har jeg lite nytte av tester av støvsugere, driller osv Endret 8. mai 2017 av Arnt0r 53 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå