GOAXT8WU Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Trist, hva en kjendis-fokusert avis å tilby? 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Tror ikke jeg vil savne Tek.no like mye som jeg savner Hardware/Akam/Amobil. Håper Tek forsatt får være litt uavhengig nettsted, og ikke bare en underavdeling av VG. Hva skjer med bruken av Diskusjon.no som forum for diskusjoner om artiklene, og hva skjer med Ekstra-abonnementet? 6 Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Gjøres vel for å i enda sterkere grad kunne konkurrere mot Aftenpostens "Teknologimagasinet" tenker jeg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hva skjer med bruken av Diskusjon.no som forum for diskusjoner om artiklene, og hva skjer med Ekstra-abonnementet? VG har ikke kjøpt Diskusjon.no. Det betyr at Tek.no kommer nok til å bevege seg bort fra Diskusjon.no som kommentarfeltplattform. Hva de kommer til å erstatte det med (og hva som skjer med Ekstra) må nesten redaktør i Tek eller noen fra Schibsted svare på. Det kan fortsatt ta noen måneder før Tek.no har blitt flyttet til nytt publiseringssystem. 3 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Kommer til å savne "diskuterte artikler". 3 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hva blir da å skje med kommentarsystemet? Vil TU Media fortsatt eie Diskusjon.no? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hva blir da å skje med kommentarsystemet? Vil TU Media fortsatt eie Diskusjon.no? TU Media kommer fortsatt til å eie Diskusjon.no. Hva som skjer med kommentarfeltet er uvisst. Men Tek.no kommer nok til å bevege seg bort fra Diskusjon.no når Tek.no blir flyttet inn i VG sitt publiseringssystem. 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) Hva blir da å skje med kommentarsystemet? Vil TU Media fortsatt eie Diskusjon.no? TU Media kommer fortsatt til å eie Diskusjon.no. Hva som skjer med kommentarfeltet er uvisst. Men Tek.no kommer nok til å bevege seg bort fra Diskusjon.no når Tek.no blir flyttet inn i VG sitt publiseringssystem. Katastrofe. VG benytter Facebook til kommentarsystem. Håper for all del Tek.no ikke går over til Facebook. Jeg vil ikke ha mine kommentarer hos Zuckerberg. Hvis det skjer så markerer det slutten for mine kommentarer på artikler hos Tek. Endret 8. mai 2017 av DJViking 8 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hva blir da å skje med kommentarsystemet? Vil TU Media fortsatt eie Diskusjon.no? TU Media kommer fortsatt til å eie Diskusjon.no. Hva som skjer med kommentarfeltet er uvisst. Men Tek.no kommer nok til å bevege seg bort fra Diskusjon.no når Tek.no blir flyttet inn i VG sitt publiseringssystem. Det er jo dårlige nyheter, vg sitt kommentarfelt er et katastrofeområde sammenliknet med diskusjon.no AtW 3 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Får håpe TU.no og evt. andre deler av TU Media kan dekke nyheter av lignende karakter som tek.no i fremtiden. 3 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Les mer om Kim Kardashians favorittelefon her... 4 Lenke til kommentar
jornl Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Uff da... Da blir det SKREKKmobil, SKREKKapp, SKREKK ditt og SKREKK datt.... 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 8. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2017 "Du vil ikke tro hva denne mobiloperatøren gjør! Trykk her for å lese mer. (Krever VG+)" 14 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 På den annen side så vil tek.no nå inneholde mer nytt om rumpa til Kim Kardashian. Wohoo! 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 VG er absolutt den verste kjøperen av Tek. Jeg skjønner at pengene var gode og at det er styret og aksjonærene som tenker utbytte her, men TU burde ikke ha solgt unna Tek. 2 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Uff da... Da blir det SKREKKmobil, SKREKKapp, SKREKK ditt og SKREKK datt.... Som man roper i vasken får man svar.... Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) – Vi mener det er strategisk og industrielt riktig at disse nettstedene blir eid av noen som har teknologi og IT som sitt kjerneområde, slik TU Media har, sier konsernsjef Are Stokstad i Amedia i en kommentar. Les hele artikkelen: https://www.tek.no/artikler/tu-kjoper-mediehuset-tek/190660 OK, så hva har endret seg? Eller er det som jeg mistenkte i 2015, at dette bare er nok en måte å fylle noen lederskalle-lommer... Hvilken mening gir det å selge dette til VG, en nettavis som bevisst har droppet mesteparten av deres IT-relaterte satsninger? Endret 8. mai 2017 av Stoltenberg 2 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hvor mye av dette salget tilfaller NITO da? Lenke til kommentar
sjefen6 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hvem kommer til å eie Prisguide.no? Var ikke de en del av hw.no? Kommer pg.hw.no adressa til å forsvinne? Ufint om Schibsted endre opp med å eie både Prisguide og Prisjakt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå