Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 5


Anbefalte innlegg

tenker at en nettbutikk som annonserte f.eks en 200GB hd til 1300~ hadde solgt som F*EN!!

sikkert 500+ disker som hadde gått med(=

500 disker * -200kr i profitt for butikken = 100 000 kroner tap den dagen :)

 

Hardwaremarkedet er veldig hardt altså. Profitten er *meget* liten, spesielt CPU og minne. HDD er nok ikke så alt for billig å gå til innkjøp av heller. Og jeg kunne heller ikke tenkt meg at prisene generelt skulle gått oppslik at tilbudene ble bedre :)

 

Så jeg tror vi heller skal ta til takke med det vi får og sende Asono.no våre dypeste takk for at de stiller til julekalenderen med et så sterkt tilbud. Go Asono! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anders Leipsland Skrevet 05/12/2003 : 00:45

  QUOTE (Lex-Icon @ 05/12/2003 : 00:13)

Ikke så mye direkte relatert til pc-hardware egentlig.  Mer spennende med hardware som folk flest her på forumet kjøper seg hyppig, og som flest på forumet sikkert bruker. F.eks harddisk, skjermkort, lydkort osv. DFI Lanparty fra igår var et godt tilbud synes jeg. Men det er bare min personlige mening. 

 

 

Problemet her er vel gjerne at vi "krever" skikkelig avslag på varene, men normalpris på f.eks harddisker er allerede pressa så mye at det ikke er noe særlig å gå på. Så da blir valget, noen få kroner avslag på en harddisk eller et saftig priskutt på litt mer spesielle varer. 

 

Ja du har et poeng der. Hmm jeg vet ikke, det var bare en tanke, ikke en klage. Er spennende med julekalenderen allikevel. Man kan vel ikke alltid få hva man vil.

 

edit: quote-tull

Endret av Lex-Icon
Lenke til kommentar

Noe som kan være verdt å merke seg er at Asono i den lille reklameplakaten i julekalender dag 5, ved siden av anbefalingen fra hw.no og terningkast 5 fra Dinside.no, slenger inn et aldri så lite smil fra ITavisen.no. Dette stemmer vel ikke helt..

 

Leser man ITavisen.no sin test av mp3-spillere, kan man se at denne spilleren fra Asono ikke får :yes: men :dontgetit:, og havner nest sist blant mp3-spillerene som er testet. ITavisen.no testet riktignok 20 GB-versjonen, jeg vet ikke om dette har noe med saken å gjøre. Litt "fishy" virker det uansett.

 

Om anbefalingene fra de to andre nettstedene er riktige har jeg ikke sjekket.

Jeg vil vel likevel tro at denne spilleren er ok.

Lenke til kommentar

Altså er det bare meg som er inndelig skuffet i dag?

i dag sto jeg opp, trøtt som ******. Sjefen hoia og skreik da jeg kom litt forsent og backlupen som jeg jobber med hadde feila.

Det eneste lyspunktet mitt i dette øyeblikket er spenningen om at kanskje det er noe supert i kalenderen. Men atter en gang NEI. Jeg ønsker meg dessverre ikke hovedkort, projektor eller MP3 spiller (har det).

 

Kan jeg snart få se et skjermkort her? hadde passet meg å sett et powercolor 9800 pro kort der til en billig penge.

 

 

Vell vell, ingen av oss kan gjøre noe med det så dere får alle ha en god jul

Lenke til kommentar

Til alle dere som syter. Husk at det er 24 dager, m.a.o. 24 tilbud. Det kommer sikkert noe som dere også vil ha. I tillegg har jo mange butikker egne kalendre. Det nærmer seg vel fort ti forskjellige tilbud hver dag. Mange butikker er nevnt her på forumet, så det er bare å begynne å lete, istedenfor å syte...

Lenke til kommentar
et saftige høytalere for stua til en koselig pris, dvs. under 3 store hadde vert bra..(eltax fra komplett eller noe..)..eller en forsterker sak :yes:

 

eller kanskje logitech sin toppmodell på PC anlegg...

Logitech sine topphøytalere, altså z-680 er allerede presset til bunns i pris. Jeg snakket en del med butikken før jeg kjøpte varen, og prøvde å presse prisen litt, blant annet fordi komplett data har butikk rett i nærheten. Han fortalte at de nesten ikke tjener noe på produktet, og derfor er det umulig å presse prisen. Det skal nevnes butikken solgte billigst av der jeg kunne finne den. Hvis du finner produktet godt redusert, er det nok fordi butikken selger produket dyrt i utgangspunktet.

 

Btw, noen som kunne gitt en rask liten test av den harddisk-mp3 spilleren som selges til 3000kr? Jeg er redd at 3k kommer til å forsvinne fra lommeboken i dag.

Lenke til kommentar

Hva skal jeg med en slik spiller? Den støtter jo ikke engang Ogg Vorbis! :( Det er det minste man kan kreve av en Mp3 spiller i dag. WMA har jeg heller ikke bruk for, men ellers ser dette ut som en ganske bra spiller.

Men fortsatt litt dyr. :(

Nei, gi meg heller en spiller med full vorbis støtte! :thumbs:

 

:xmas:

Endret av Far^Side
Lenke til kommentar

Nei, gi meg heller en spiller med full vorbis støtte! :thumbs:

Gjør som meg - vent på at iRivers ihp-120 faller i pris! Ogg vorbis, lekker, god batterilevetid og DRITDYR. (5000 i norge, 430EU i Holland, 350$ i USA) Hadde imp-350'n deres fram til den ble stjålet i oktober og var 100% fornøyd.. iRiver lager knallbra utstyr, men priser det deretter :\

 

Med dette tilbudet fra Asono blir jeg faktisk litt i tvil, men frykten for at en iRiver spiller skal dukke opp i kalenderen er vel nok til å avstå fra å kjøpe.... hmmm... ikke bra for psyken med sånne kalendere overalt!

Lenke til kommentar
Med dette tilbudet fra Asono blir jeg faktisk litt i tvil, men frykten for at en iRiver spiller skal dukke opp i kalenderen er vel nok til å avstå fra å kjøpe.... hmmm... ikke bra for psyken med sånne kalendere overalt!

Du kan jo bare bruke angreretten hvis iRiver mot all formodning skulle dukke opp... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...