Cocac Ola Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hei jeg har kjøpt ny skjerm, 27 "Etter skjermbytte er Iconene som viser de forskjellige menyene så små at en nesten må bruke forstørrelseglass.Dette gjelder også icnene på side menyen. se på bilde, er ikke så flink å forklareSelve menyene er okNoen som vet hvor jeg kan justere dette?Mvh Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Du kan endre størrelse under Edit - Preferences - Interface. Men det er begrenset hvor mye dessverre. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 (endret) Hei jeg har kjøpt ny skjerm, 27 " Etter skjermbytte er Iconene som viser de forskjellige menyene så små at en nesten må bruke forstørrelseglass. Dette gjelder også icnene på side menyen. se på bilde, er ikke så flink å forklare Selve menyene er ok Noen som vet hvor jeg kan justere dette? Mvh Prøv følgende: Gå inn i Windows skjerminnstillinger (høyreklikk i skrivebordet, velg skjerminnstillinger) Endre størrelse på tekst, apper og andre elementer til f.eks. 150%. Du vil nå umiddelbart se en endring i Windows ikoner/tekster, men det virker ikke på Photoshop før du restarter Windows. Dette fungerte i alle fall for meg, med 32" skjerm og såkalt 4K oppløsning. Endret 3. juni 2017 av polljen Lenke til kommentar
Cocac Ola Skrevet 4. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2017 Hei jeg har kjøpt ny skjerm, 27 " Etter skjermbytte er Iconene som viser de forskjellige menyene så små at en nesten må bruke forstørrelseglass. Dette gjelder også icnene på side menyen. se på bilde, er ikke så flink å forklare Selve menyene er ok Noen som vet hvor jeg kan justere dette? Mvh Prøv følgende: Gå inn i Windows skjerminnstillinger (høyreklikk i skrivebordet, velg skjerminnstillinger) Endre størrelse på tekst, apper og andre elementer til f.eks. 150%. Du vil nå umiddelbart se en endring i Windows ikoner/tekster, men det virker ikke på Photoshop før du restarter Windows. Dette fungerte i alle fall for meg, med 32" skjerm og såkalt 4K oppløsning. Heisann Dette var til stor hjelp Eneste som ikke reagerte er Photosho Takker mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå