Gå til innhold

På tide med politisk konkurranse?

Anbefalte innlegg

Politikere bygger vei selv der det ikke bor mye mennesker og ikke er nok folk eller penger til at privat vei ville blitt bygget. Private tjener mer penger om de bygger vei et rasutsatt sted langs fjorden istedenfor tunnel. Og det er ikke dere problem om folk dør. De taper ikke noe på det, de har allerede betalt for å komme inn på veien :)  Og det å flytte noen steiner og vaske vekk litt blod er mye billigere en tunnel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så de private bygger vei der folk vil ha vei, mens politikerne bygger vei der politikerne vil ha vei. ;)

Nei, de private bygger vei der de kan tjene på å ha vei, staten bygger vei uavhengig av inntjening men ved behov. Altså penger kontra folkets interesse, hvordan det private fungerer kontra det statlige burde da være ABC for deg som synser og mener rundt dette hele da`n her ;)

Lenke til kommentar

Staten ser ikke på det å redde liv som tapsprosjekt :) I motsetning til private...

Staten ser ikke det å ta liv som tapsprosjekt heller, se bare den flotte Nato-jobben Jens fikk i belønning. ;)

Hehe, sant det :p

Jeg vet hvertfall at jeg aldri i mitt liv kommer til å stemme på Jens. Selger alt han står for, og leser manuskript som andre har skrevet. Samtidig som han maner for økt militær og krig. Men ja, sånn er det nå her, dessverre. Skal ikke nekte for det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...