Gå til innhold

Abit Siluro GF4 MX 440


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke se en spesifikk test på det kortet for å se hvordan det yter. Det er minimale forskjeller mellom de forskjellige produsenter. Det som er av betydning er hvilket brikkesett som er montert på kortet. Du kan derfor se hvordan ditt kort yter sammenlignet med andre kort på tomshardware.com , eller ved å klikke her

 

_________________

 

Byggeren

 

[ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-03-01 12:35 ]

Lenke til kommentar

Vel, det nye kortet mitt har 64MB ddr-ram, det gamle hadde 32MB sdram (creative 3dblaster geforce2 MX PCI(!)), jeg fikk som nevnt neste 5 ganger så stor uttelling på 3dmark, og kan derfor spille spill som krever sitt av maskinen. Grafikkortet har til nylig vært flaskehalsen i maskinen min, resten holder en grei standard, så jeg følte det var verdt det å investere noen kroner...

Lenke til kommentar

Vurderte GF4 MX440, men gikk for et GeForce3 Ti200, har overklokket til godt over Ti500 standard. Sparte masse peng der gitt! :smile:

 

Husk også at GF4 MX ikke er av GF4 generasjonen, men som det sies, en sprita opp GF2 MX chip. Knuser jo seffz GF2 MX i ytelse, men ikke no pixel/vertex shadere her i gården.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Smirnoff på 2002-03-01 13:18 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...