Gjest medlem-436265 Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Sosiale medier er mektig i dagens samfunn, og en god ressurs for dem som bruker den riktig. Det er blitt nokså kjent i dag at det er folk som får gode inntekter og muligheter, etter å ha etablert seg som populære sosiale medier personligheter. Nå søker jeg samarbeidspartnere som vil bli med som første medlemmer i et nytt sosiale medier nettverk. Vi kommer til å starte sosiale medie profiler og utvikle disse. Om du har hatt idèen å drive med YouTube eller Instagram som mer enn bare en hobby så er dette for deg. I samarbeid kan vi lettere bygge oss opp på sosiale medier. Hva er din visjon på sosiale medier?Kommenter under, ta kontakt på melding eller send meg en epost. epost: [email protected] Lenke til kommentar
hsdhsfhsf Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 (endret) "5 awesome life hacks" "you wont believe what happened at the police station" "she bit me!" "REAL Hoverboard!" "worlds sharpest knife!!" "you wont believe who i met at the airport! #celebrityalert" lite bidrag med titler dere kan bruke... får jeg jobben? Du skal ikke satse på "cute couple travel vlog channel" da? det er jo i vinden for tiden... Endret 10. mai 2017 av h2k_InnleggNO Lenke til kommentar
Gjest medlem-436265 Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 "5 awesome life hacks" "you wont believe what happened at the police station" "she bit me!" "REAL Hoverboard!" "worlds sharpest knife!!" "you wont believe who i met at the airport! #celebrityalert" lite bidrag med titler dere kan bruke... får jeg jobben? Du skal ikke satse på "cute couple travel vlog channel" da? det er jo i vinden for tiden... Var det ment som en spøk eller en genuin kommentar? Lenke til kommentar
ola instan Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Jeg har eksperimentert med instagram. Har noen "blogger" med 5k+ følgere. Trenger vel 15-20k+ for å kunne få sponset innhold. Hva ser du for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå