Trond Olav Løkken Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 tryllefløyte.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Veldig hyggelig bildeserie av jenta. Likte V1 best, et rolig bilde av jenta og hunden, selv om det skjer mer på de andre bildene, Visste ikke at smurfene kom fra dette stedet, men det har visst innbyggerne skjønt med den store smurfefiguren. Med en brennvidde på 45,0 må du ha vært ganske tett på jente, uten at hun lar seg merke av det. Veldig bra! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Ser ikke ut til at hunden reagerer på fløytespill, men våkner når den får besøk av en til. Kanskje ikke så mye kobra å spille for for å få den til å reise seg i denne byen slik som i India. Tror jeg velger meg V1 og V4 her. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Her synes jeg bedst om v4 men v1 er også fint med hunden som holder vagt og pigen der spiller på sin fløjte....v4 god dybde ned igennem byen ...Mvh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg