shahin Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Folk greier ikke opprettholde orden i sine signatuerer nå engang, hvordan skal det blir med enda mer ting i signaturen, som også tillater mer jåleri/tull. Se på signaturene nå, folk har 12 linjer PC specs og har fortsatt ikke fått med seg at vi har fått eget felt til det i profilen. Folk bruker STOR skrift i caps som beskriver rånerbilen sin (amotor <-> hw.no problematikk) osv osv. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kenneth_S: du har et viktig poeng der. Du kan jo selvfølgelig deaktivere visning av signaturer, men det er kanskje å snu på problemstillingen? Det vil nok bli litt dumt ja; jeg sendte Yummy en PM en gang for å fortelle om ett medlem som brukte en Gamer.no-avatar. Jeg hadde da visning av signaturer av, så jeg så ikke at han jobbet i Gamer.no. Jeg er totalt i mot bilder og dynamisk innhold i signaturene, og interessen min for å vite om hvilken pc noen har er omtrent mitt i *der solen aldri skinner* Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 En alternativ mulighet er å tillate at det brukes et GIF-bilde i signatur som følger visse krav, nettopp til bruk for slike tilfeller som dere her beskriver. gif? png er svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå