Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

"the love of my life" stakk, har vært turbulent i det siste, har blitt beskylt for masse som ikke stemmer, og så ble jeg sint etter noen fæle beskyldninger og sa ting jeg ikke burde sagt, ba om unnskyldning og sa jeg ikke mente d, ikke at det er noen unnskyldning, men har vært syk og sovet lite, tålte nok ikke så mye som jeg pleier.

Fornuften sier at det ikke er lurt å fortsette, men hjertet kommer ikke over henne, har aldri hatt sånne følelser for ett annet menneske.

Hun har sagt så masse til meg at jeg ikke tørr ta kontakt med henne, hu er veldig stolt og sta, men alt er tilgitt og jeg har bare varme følelser for henne.

Hvordan kan jeg komme over henne, dette har snart vart en måned, så d er ikke helt ferskt, men tenker på henne hele døgnet, hun er ett fantastisk menneske på bunnen, hu er flott og snill.

Vi kan jo ikke styre hva vi føler, det gjelder oss begge, men jeg har aldri svikta henne på noen måte, men hu tror det, hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 0481e...b40

Anonymous poster hash: 0481e...b40
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan jeg komme over henne, dette har snart vart en måned, så d er ikke helt ferskt,

En måned er helt ferskt, hvis ikke så hadde du ikke vært så glad i henne som du beskriver. Jo mer glad man er i noen jo lengre tid tar det å komme over h*n.

Jeg er fortsatt ikke helt over min eks og det er over 5 år siden det ble slutt. Jeg har kommet meg over kjærlighetssorgen i form av at jeg ønsker henne alt godt, men følelsene vil nok aldri bli helt borte.

Lenke til kommentar

Skjønner at det er en sur situasjon. -Jeg vet dessverre for lite om situasjonen til å råde deg til å gjøre verken det ene eller det andre, dessuten har jeg sett for mange ting når det gjelder kjærlighet til å kunne gi et råd. Ting er aldri svart-hvitt, ting er ikke bestandig riktig/galt.. Dette må dessverre du finne ut av på egenhånd. Kjærlighetslivet ditt er ditt.

Men jeg vet at det er situasjoner hvor det er fint å svelge stoltheten sin og være initiativtaker, hvor den andre belønner initiativtakeren i etterkant. Men det er også tilfeller hvor det beste initiativet er å holde seg borte, være stolt og gå sine egne veier. 

Kjærlighet er aldri lett, synes jeg. Men uansett utfall så overlever du. 

Lykke til!

Anonymous poster hash: eadb2...8d0
Lenke til kommentar

Etter min erfaring, så er det lett å gi opp litt for tidlig. Og det er bedre å ta litt ekstra initiativ og bli tydelig og utvetydig avvist, enn å gå og grunne og lure i det uendelige.

Som han over skriver, er det vanskelig å vite. Bare ikke gjør deg til av taktiske grunner, si det som det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...