Gå til innhold

Gjennomsnittlig IQ stuper i vest-Europa - Smarte kvinner får færre barn

Anbefalte innlegg

Vi har antagelig nådd "peak" i Norge. Herfra går det nedover. I stor grad på grunn av innvandringen.

Det er jeg redd du har rett i. Mange er jo nå så opptatt av innvandring at de ikke greier å tenke på andre politiske problemer. Populistene på høyresiden vil ta fra oss rettigheter som vi har brukt hundrevis av år på å opparbeide. Om det går den veien er det ikke mange år vi har igjen med ytringsfrihet og religionsfrihet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I følge undersøkelser blir vi bare dummere og dummere her i vesten.

Og værre skal det bli. :)

iq_by_country.png

Berikelsen kommer i mange former, inkludert lav IQ. :)

Selv om det utvilsomt er IQ-forskjeller blandt befolkninger er denne helt på trynet. Under 65 i IQ gjør at jeg mister all tro på at dette er relevant testing. USA er også langt under Europa på de testene jeg har sett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For å svare trådstarter så er det helt i tråd med evolusjonen at dette skjer. Det motsatte skjedde med Ashkenazi-jødene i Europa der bankmenn, advokater og andre med intelektuellt krevende jobber fikk langt flere barn en de med mer fysiske jobber over tid og IQ-en på disse er langt over jødisk gjennomsnitt (ca 115 i snitt som er enormt).

Får smarte folk barn blir vi  smartere og dummere når idioter får barn. Derfor ble mange i vestlige land tvangssterilisert (ofte uten egen viten under narkose) hvis de f.eks. gikk på trygd.

Lenke til kommentar

Jeg føler meg veldig bekvem med å ha gjort det jeg kan for å forhindre ødeleggelsen av landet mitt og av Europa.

Folk vil ikke høre. Og det er ikke alltid mulig å redde folk ifra seg selv. Det må også vurderes at europeere flest allerede er blitt så sterkt fordummede at de ikke er verdt å redde.

Alternativet er statskupp og det er ikke akkurat noe jeg kan gjennomføre alene ;)

Denne "ødeleggelsen" er unngåelig dersom du ikke får egne barn. Hvor mange barn har du?

Lenke til kommentar

Og værre skal det bli. :)

Selv om det utvilsomt er IQ-forskjeller blandt befolkninger er denne helt på trynet. Under 65 i IQ gjør at jeg mister all tro på at dette er relevant testing. USA er også langt under Europa på de testene jeg har sett.

At du "nekter å tro" på at bildet viser relevant testing er jo ikke akkurat bevis i seg selv. :wee:

Lenke til kommentar

Denne "ødeleggelsen" er unngåelig dersom du ikke får egne barn. Hvor mange barn har du?

Folk innser ikke hvor "ødelagt" det hele er.

Slik veksten i vesten er i dag vil det ta godt over 100 år for å snu trenden med fødsler.

Bare Tyskland alene må importere over 200-500k i året for å opprettholde økonomien sin.

Lenke til kommentar

For å svare trådstarter så er det helt i tråd med evolusjonen at dette skjer. Det motsatte skjedde med Ashkenazi-jødene i Europa der bankmenn, advokater og andre med intelektuellt krevende jobber fikk langt flere barn en de med mer fysiske jobber over tid og IQ-en på disse er langt over jødisk gjennomsnitt (ca 115 i snitt som er enormt).

Får smarte folk barn blir vi smartere og dummere når idioter får barn. Derfor ble mange i vestlige land tvangssterilisert (ofte uten egen viten under narkose) hvis de f.eks. gikk på trygd.

Hvorfor får ikke da intelligente mennesker fortsatt flere barn, slik som Askhenazijødene?

Lenke til kommentar

Får smarte folk barn blir vi smartere og dummere når idioter får barn. Derfor ble mange i vestlige land tvangssterilisert (ofte uten egen viten under narkose) hvis de f.eks. gikk på trygd.

Hvorfor får ikke da intelligente mennesker fortsatt flere barn, slik som Askhenazijødene?

Da kunne de ta seg "råd" til mange barn og det var kultur for det vil jeg tro. At man får 1.7 barn per innbygger i Norge med kanskje tidenes høyeste levestandard viser vel at man tenker svært annerledes nå. Ingen ekspert på Askhenazijøder eller kulturen i Europa på den tiden men for alle som kjenner til evolusjon og avl er vel dette ren logikk?

Lenke til kommentar

At du "nekter å tro" på at bildet viser relevant testing er jo ikke akkurat bevis i seg selv. :wee:

Beviser? Finner det totalt usannsynlig er vel mer passende. Jeg kan heller ikke bevise evolusjon eller klimaendringer 100% men det er også overveldende sannsynlig på samme måte som jeg går ut i fra at jorda gikk rundt sin egen akse i dag og uten å sjekke det opp med kilder.

Under 65 i IQ-snitt tilsvarer psykisk et utvilkingshemma folk. 

Lenke til kommentar

Alle kildene her ser ut til å være militæret, så dette kan f.eks. skyldes at smarte folk i større grad nå enn før klarer å unngå sesjon/militæret, og at de som drar på sesjon i dag er færre, men dummere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Beviser? Finner det totalt usannsynlig er vel mer passende. Jeg kan heller ikke bevise evolusjon eller klimaendringer 100% men det er også overveldende sannsynlig på samme måte som jeg går ut i fra at jorda gikk rundt sin egen akse i dag og uten å sjekke det opp med kilder.

Du har fortsatt ikke vist til kilder som viser noe annet.

Lenke til kommentar

Du har fortsatt ikke vist til kilder som viser noe annet.

Fordi jeg mente det var oveflødig men siden du insisterer viser første treff på Google dette: http://www.test-iq.com/no/iq-statistikk-verden/?stats_g=WORLD

Sør-Arika som ligger på 104 her er rød i den over. Mexico er også godt over som ikke er det der.

Lenke til kommentar

Fordi jeg mente det var oveflødig men siden du insisterer viser første treff på Google dette: http://www.test-iq.com/no/iq-statistikk-verden/?stats_g=WORLD

Sør-Arika som ligger på 104 her er rød i den over. Mexico er også godt over som ikke er det der.

Tok en klikk på den linken, "100% profesjonelle tester som ikke lyver" . :wee:

Hva med at vi holder oss til wikipedia der bildet mitt er fra. :wee:

Nations and intelligence

Lenke til kommentar

Nations and intelligence

Du ba om en kilde. Jeg fant en. Hvorfor ber du om kilder hvis du skal underkjenne andre en din?

Det finnes flere typer IQ-tester og utdannelse er en viktig faktor som skal taes med i betraktningen. Å bruke en test på land med lav utdanning blir uansett meningsløst når generasjonene skal ha lik utdanning som oss.

Viktig for deg å føle deg overlegen andre forresten?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nations and intelligence

Du ba om en kilde. Jeg fant en. Hvorfor ber du om kilder hvis du skal underkjenne andre en din?

Det finnes flere typer IQ-tester og utdannelse er en viktig faktor som skal taes med i betraktningen. Å bruke en test på land med lav utdanning blir uansett meningsløst når generasjonene skal ha lik utdanning som oss.

Ja det var dumt av meg å forvente en noe seriøs kilde da jeg spurte. :wee:

Lenke til kommentar

Nations and intelligence

Ja det var dumt av meg å forvente en noe seriøs kilde da jeg spurte. :wee:

Med tanke på hvor useriøse kilder du poster selv, så ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...