Liquidkey Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg kan hjelpe dere: Posession: 51 - 49 Skudd på mål: 7 - 4 Farlige angrep: 33 - 22 Redninger: 4 - 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Hvis det kan komme noe positivt ut av dette så er det at Wenger annonserer at han blir i mens alle er happy. 4 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Lurer på hvordan kampen hadde blitt om United hadde stilt sitt beste lag. Arsenal har jo ikke vært særlig gode de heller. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Hvis det kan komme noe positivt ut av dette så er det at Wenger annonserer at han blir i mens alle er happy. Fuck det. Han kan vinne 10-0 og jeg vil fremdeles ha han til helvete ut av klubben. 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Lurer på hvordan kampen hadde blitt om United hadde stilt sitt beste lag. Arsenal har jo ikke vært særlig gode de heller. Hadde ikke hatt noe å si, hadde satset på 0-0 uansett. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Lurer på hvordan kampen hadde blitt om United hadde stilt sitt beste lag. Arsenal har jo ikke vært særlig gode de heller. Arsenal viser ihvertfall vilje og ønske om å vinne oppgjøret. Spillerne våre har ikke vist det. Så jeg tror ikke det hadde vært så mye bedre uansett. Kan trygt si det slik at jeg forventet tap i dag, men forventet allikevel at vi skulle prøve å vinne. I stedet har vi gitt vekk seieren til et dårlig Arsenal ved å drite i alt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) Lurer på hvordan kampen hadde blitt om United hadde stilt sitt beste lag. Arsenal har jo ikke vært særlig gode de heller. Arsenal viser ihvertfall vilje og ønske om å vinne oppgjøret. Spillerne våre har ikke vist det. Så jeg tror ikke det hadde vært så mye bedre uansett. Kan trygt si det slik at jeg forventet tap i dag, men forventet allikevel at vi skulle prøve å vinne. I stedet har vi gitt vekk seieren til et dårlig Arsenal ved å drite i alt. I starten gjorde vi det. Etterhvert spilles vi for dypt i banen, og senere i kampen triller vi for mye ball uten å ta store nok sjanser. Jeg tror aldri i livet Mourinho eller spillerne gikk for uavgjort, for det er bare meningsløst. Men vi har ikke vært gode nok. Kanskje hodene er innstilt bare på EL nå. Endret 7. mai 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Ser endelig ut som McTominay skal få debutere Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Tror ikke Mourinho bryr seg så mye heller Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) Skjønner ikke hvorfor United gang på gang skal gå for 0-0. Så det mot city også,drepende kjedelig å se på. I dag taper de fortjent. Endret 7. mai 2017 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Skjønner ikke hvorfor United gang på gang skal gå for 0-0. Så der mot city også,drepende kjedelig å se på. I dag taper de fortjent.Pluss mot liverpool. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Rooney er så balle. Men greit at han spiller i dag slik at vi slipper ham på torsdag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) For et sammentreff! Det er like mange som antall uavgjorte denne sesongen! Endret 7. mai 2017 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 God damn, Rooney aner jo virkelig ikke hva han driver med Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 God damn, Rooney aner jo virkelig ikke hva han driver med Likevel har han vært en million ganger bedre enn armeneren og franskmannen. Er oppriktig bekymret for fremtiden til klubben hvis de to skal fortsette å være så dårlige. Rooney forsvinner snart uansett! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Jadda! Bunnsolid match av oss idag. Ramsey BB, Xhaka er god, Gibbs strålende på wing back. Liker også det jeg ser fra Holding når han starter. Tre i forsvar er utvilsomt noe som passer oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå