Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United [PL]

blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvordan kampen hadde blitt om United hadde stilt sitt beste lag. Arsenal har jo ikke vært særlig gode de heller.

Arsenal viser ihvertfall vilje og ønske om å vinne oppgjøret. Spillerne våre har ikke vist det. Så jeg tror ikke det hadde vært så mye bedre uansett.

Kan trygt si det slik at jeg forventet tap i dag, men forventet allikevel at vi skulle prøve å vinne. I stedet har vi gitt vekk seieren til et dårlig Arsenal ved å drite i alt.

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan kampen hadde blitt om United hadde stilt sitt beste lag. Arsenal har jo ikke vært særlig gode de heller.

Arsenal viser ihvertfall vilje og ønske om å vinne oppgjøret. Spillerne våre har ikke vist det. Så jeg tror ikke det hadde vært så mye bedre uansett.

Kan trygt si det slik at jeg forventet tap i dag, men forventet allikevel at vi skulle prøve å vinne. I stedet har vi gitt vekk seieren til et dårlig Arsenal ved å drite i alt.

I starten gjorde vi det. Etterhvert spilles vi for dypt i banen, og senere i kampen triller vi for mye ball uten å ta store nok sjanser. Jeg tror aldri i livet Mourinho eller spillerne gikk for uavgjort, for det er bare meningsløst. Men vi har ikke vært gode nok. Kanskje hodene er innstilt bare på EL nå.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skjønner ikke hvorfor United gang på gang skal gå for 0-0. Så der mot city også,drepende kjedelig å se på. I dag taper de fortjent.

Pluss mot liverpool.
Lenke til kommentar

God damn, Rooney aner jo virkelig ikke hva han driver med

Likevel har han vært en million ganger bedre enn armeneren og franskmannen. Er oppriktig bekymret for fremtiden til klubben hvis de to skal fortsette å være så dårlige. Rooney forsvinner snart uansett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...