AM4NWRRZ Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Kan du ikke sette routeren til å kun bruke 5 GHz? Vet du hvordan man får til å sende masse-SMS på moto G5 pluss? Jeg kan ta imot disse gruppe-sms'ene, men får ikke til å sende svar til alle. Får bare opp en feilmelding om at jeg må endre innstillingen for gruppemeldinger. Finner ikke noe om dette på telefonen. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Sitter dere med Android 7.1.1 og sikkerhetsoppdatering fra juni? Er ikke dette skikkelig dårlig? Lenke til kommentar
Yper-Sound Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Telefonen maser om oreo 8.1. Er det safe? Lagging? Batteridrain? Fungerer utmerket som den er idag med 7.0, Min erfaring med store oppdateringer er at det like gjerne kan være en degradering. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 (endret) Funker meget bra med oreo, batteritiden på min ble bedre! Endret 26. november 2018 av daruu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg